Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Pierwszy duży patch do Vampyra: jest poprawa optymalizacji?

Ewelina Stój | 04-07-2018 14:00 |

Pierwszy duży patch do Vampyra: jest poprawa optymalizacji?Odpowiadając od razu na pytanie zawarte w tytule: niestety nie. Wszyscy grający w produkcję od Dontnod pt. Vampyr wiedzą, jak bardzo cierpi ta gra pod kątem optymalizacji oraz stutteringu. Laptop złożony z podzespołów i7-7700HQ / 16 GB RAM / GeForce GTX 1060 6GB na ustawieniach ultra generował uśrednionych 52 fpsów. Komputer oferujący z kolei i5-7400 / 8 GB RAM / GeForce GTX 1050 Ti 4GB pozwalał na grę z ustawieniami ultra na poziomie uśrednionych 47 fpsów. Najgorsze w grze są jednak spadki klatek nawet o 15 na raz. Wiadomość o aktualizacji po pierwsze więc ucieszyła, a po bliższym zaznajomieniu się z nią okazało się, że nie tylko nie naprawia optymalizacji, ale także przynosi kolejne problemy.

Na pecety, PlayStation 4 i Xboksa One "wjechał" właśnie pierwszy patch do gry Vampyr. Pomimo kilku usprawnień, nie zdołano jednak wyeliminować błędów w optymalizacji.

Pierwszy duży patch do Vampyra: jest poprawa optymalizacji? [1]

Recenzja Vampyr - Wampirowi brakuje zębów, ale klimat miażdży

Patch naprawia sporo błędów w grze, niemniej nie zajmuje się naprawą optymalizacji i stutteringiem, a dodatkowo implementując nowe rozwiązania przysparza kolejnych problemów. Np. od teraz w pecetowej wersji gry możemy przełączać się pomiędzy celami za pomocą rolki myszy, co jednak - jak zgłaszają gracze - zupełnie zepsuło system sterowania. Kamera ma tendencje do blokowania się i przełączania. Aktualizacja powoduje także problemy z zawieszaniem się punktacji doświadczenia tak, że gracz nie może zdobywać nowych leveli. O ile dość długo czekaliśmy na pierwszy duży patch do gry, to wydaje się, że drugi powinien przyjść znacznie szybciej - poprawiając błędy pierwszego. Patch ukazał się na PC, PlayStation 4 i XOne.

Pierwszy duży patch do Vampyra: jest poprawa optymalizacji? [2]

Wymagania sprzętowe gry Vampyr - krwi nie trzeba sobie upuszczać

Patch 1.04 dla gry Vampyr - lista zmian:

  • [PC] Usprawniono poruszanie się bohatera (przytrzymywanie klawisza / przełączanie)
  • Ikona odzyskiwania zdrowia jest teraz prawidłowo wyświetlana, gdy postać odzyskuje zdrowie
  • [PC] Za pomocą scrolla myszy możemy teraz przełączać namierzanie wrogów
  • Custcenka z udziałem Dorothy i Dariusa będzie od teraz wyświetlana poprawnie (wymagane jest rozpoczęcie nowej gry)
  • Naprawiono błąd, przez który Sean Hampton blokował się w krześle w trakcie wybranych dialogów
  • Naprawiono błąd, przez który przypadkowe postaci pojawiały się na mapie
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego sidequest Toma Wattsa został zablokowany podczas dokonywania wyboru w trakcie badania lekarskiego
  • Naprawiono błąd, przez który gracze mogli zniknąć z mapy w Southwark
  • [PC] Naprawiono błąd, uniemożliwiający zmianę strony w ekwipunku
  • [PC] Zielone migotanie nie powinno już występować
  • [XOne] Naprawiono problem z obijającym się w wodzie, oślepiającym światłem
  • Naprawiono błąd, przez który dialog Camelii pozostawał bez powodu zablokowany

Pierwszy duży patch do Vampyra: jest poprawa optymalizacji? [3]

Źródło: Steam
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 19

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.