Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Phil Spencer: Pierwsze gry z DirectX 12 jeszcze w tym roku

Arkad | 24-03-2015 11:42 |

DirectX 12Gracze z niecierpliwością wyczekują nowych technologii, które mają pozwolić na polepszenie jakości grafiki przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnych wymagań sprzętowych, a nawet ich zmniejszeniu... Naprawdę, trudno wierzyć w zapewnienia, że kolejne metody renderowania umożliwią graczom korzystanie ze słabszego sprzętu i płynną obsługę nowych gier - nigdy nie jest tak pięknie, jak zostało to zapowiedziane przez firmy zajmujące się tworzeniem takich rozwiązań. Mówiąc o technologiach mających polepszyć rozwój gier komputerowych nie sposób nie wspomnieć o nadchodzącym DirectX 12, które ze względu na swoje nowe funkcje zostało okrzyknięte prawdziwą rewolucją na tym rynku.

Nadchodzi rewolucja? Nie popadajmy w zachwyt nad nowym DirectX 12.

Zmniejszenie narzutu na procesor, lepsze wykorzystanie zasobów procesora graficznego, jak również lepsza optymalizacja kodu mają pozwolić deweloperom na tworzenie wydajnych produkcji, które nie tylko świetne wyglądają, ale także wykorzystują zasoby sprzętowe do generowania grafiki, a nie zajmują się obliczeniami niemającymi przełożenia na ekranie gracza. No dobrze, wszystko jest teoretycznie cacy, a kiedy będziemy mogli przetestować zapewnienia Microsoftu (i nie tylko) w rzeczywistości?

Phil Spencer na swoim profilu na Twitterze ujawnił, że pierwsze gry dla konsoli Xbox One obsługujące DirectX 12 pojawią się na rynku jeszcze przed końcem tego roku. Oczywiście, w podobnym terminie zadebiutują także produkcje dla komputerów osobistych wyposażonych w system operacyjny Windows 10. Patrząc tylko i wyłącznie na zapowiedzi można mieć wrażenie, że DirectX 12 będzie prawdziwą rewolucją na rynku gier komputerowych - nie warto jednak wierzyć we wszystkie zapewnienia, a już na pewno nie powinniśmy brać pod uwagę wielkich wzrostów wydajności. Nie ma nic za darmo...

Źródło: NextPowerUp

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 8

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.