Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Patch DirectX 11 do Total War: SHOGUN 2

Sebastian Oktaba | 08-05-2011 14:46 |

Creative Assembly zapowiedziało na łamach swojego forum, że drugi patch do popularnej strategii Total War: SHOGUN 2 został już ukończony i pojawi się w najbliższy poniedziałek (09/05/2011). Łatka oprócz kilku poprawek w mechanice gry i wyeliminowaniu drobnych błędów, wprowadzi przede wszystkim jedną zasadniczą nowinkę – wsparcie dla bibliotek DirectX 11. Dzięki temu możliwe stanie się ujrzenie zaawansowanego cieniowania, teselacji czy wygładzania krawędzi (MSAA). Poprawie ulegnie również efekt głębi ostrości. Czego więcej powinniśmy się spodziewać? Creative Assembly w ramach rekompensaty za stosunkowo długie czekanie na patcha, udostępni fanom serii także cztery nowe mapy: Aki, Hida Mountains, Flood Plains oraz Sanriku Ria. Cóż, tak zupełnie przy okazji - ciekawe kiedy CryTek wypuści podobną łatkę do Crysis 2?

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 4

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.