Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Painkiller Redux: screeny fanowskiego remake'a na Unreal Engine 4

Ewelina Stój | 12-10-2018 14:00 |

Painkiller Redux: screeny fanowskiego remake'a na Unreal Engine 4Każdy z nas ma taką grę, w którą grał w czasach dzieciństwa czy młodości i wspomina ją z rozrzewnieniem. I niemal każdy, kto wraca po latach do takiej produkcji łapie się za głowę i żałuje tego powrotu, zaczynając się zastanawiać, jak owo dzieło nie wypaliło mu oczu tych naście lat temu. Dla mnie taką produkcją jest chociażby Painkiller, który wydany w 2004 roku czarował nie tylko muzyką ale i grafiką. Dziś próba gry w Painkillera, kończy się jedynie zawartym w tytule bólem... oczu. Na szczęście produkcja miała (i wciąż ma) na tyle spory fandom, że jeden z zespołów zebranych wokół gry - STR_Paragor postanowił odświeżyć produkcję. Do sieci trafiły pierwsze screeny z początkowych lokacji gry.

Grupa STR_Paragor udostępnia screeny z remake'u Painkiller: Redux, który tworzony jest na silniku Unreal Engine 4. Zakończono właśnie pracę nad pierwszym rozdziałem.

Painkiller Redux: screeny fanowskiego remake'a na Unreal Engine 4 [1]

Star Citizen: nowy trailer z plejadą celebrytów i świetną grafiką

Painkiller pojawił się w 2004 roku na pecetach, a w dwa lata później na konsoli Microsoftu. Za tytuł odpowiedzialne było polskie studio People Can Fly, zainicjowane m.in. przez Adriana Chmielarza (który powołał także studio The Astronauts stojące za Zaginięciem Ethana Cartera). Painkiller stał się tytułem tak dobrym, że doczekał się wielu kontynuacji i rozszerzeń jak Painkiller: Battle out of Hell, Painkiller: Overdose, Painkiller: Resurrection czy najmłodsze Painkiller Hell & Damnation. Dziś przyszła pora na odświeżenie pierwszej części tej kultowej serii. Grupa STR_Paragor udostępnia screeny z remake'u, który tworzony jest na silniku Unreal 4.

Painkiller Redux: screeny fanowskiego remake'a na Unreal Engine 4 [2]

Painkiller Redux: screeny fanowskiego remake'a na Unreal Engine 4 [3]

Recenzja Painkiller: Hell & Damnation - Pan Killer powraca!

Na tę chwilę Painkiller: Redux doczekał się odświeżenia graficznego wszystkich poziomów z pierwszego rozdziału (Cmentarz, Atrium, Katakumby, Katedra, Enklawa). Screeny, mimo iż prezentują się lepiej niż w oryginale, wciąż pozostawiają nieco do życzenia. Na szczęście grupa STR_Paragor twierdzi, że ostatecznie grafika ma być jeszcze lepsza niż to, co aktualnie zaprezentowano. Kiedy modyfikacja pojawi się w pełnej wersji tego jeszcze nie ogłoszono, jednak postępy prac można obserwować na tej stronie.

Painkiller Redux: screeny fanowskiego remake'a na Unreal Engine 4 [4]

Painkiller Redux: screeny fanowskiego remake'a na Unreal Engine 4 [5]

Źródło: DSOgaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 12

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.