Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国
 

Otwarte testy strzelaniny Quake Champions ruszają 12 maja

Sebastian Oktaba | 09-05-2017 14:00 |

Otwarte testy strzelaniny Quake Champions ruszają 12 majaJeśli lubicie dynamiczne, krwawe, bezkompromisowe, pierwszoosobowe sieciowe strzelaniny, możecie już zacierać ręce, ponieważ zbliża się solidna porcja oldschoolowej rozwałki - Quake Champions. Najnowsza odsłona słynnej serii będzie w gruncie rzeczy duchowym spadkobiercą Quake III: Arena i swoistą reaktywacją Quake: Live, nastawioną na rywalizację z żywymi przeciwnikami... no, żywymi przynajmniej do momentu, aż dostaną rakietą albo wiązką z railguna prosto między oczy. Quake Champions można było dotychczas wypróbować tylko przy okazji zamkniętych beta testów, jednak Bethesda postanowiła dać szansę wszystkim śmiałkom i niebawem rozszerzona wersja gry zostanie publicznie udostępniona.

Otwarte testy Quake Champions wystartują 12 maja i potrwają do 21 maja, więc będziecie mieli chyba wystarczająco dużo czasu na sprawdzenie, czy taka forma rozrywki może jeszcze przyciągnąć graczy.

Otwarte testy strzelaniny Quake Champions ruszają 12 maja [1]

Otwarte testy Quake Champions wystartują 12 maja i potrwają do 21 maja, więc będziecie mieli chyba wystarczająco dużo czasu na sprawdzenie, czy taka forma rozrywki może jeszcze przyciągnąć graczy. Pozycja wydaje się natomiast absolutnie obowiązkowa dla weteranów wychowanych na Quake III: Arena lub Unreal Tournament. Wśród nowości jakie przyniesie Quake Champions Tech Test, znajdzie się dodatkowy tryb zabawy nazwany Sacrifice, którego dokładne zasady nie zostały jeszcze ujawnione (na pewno będzie to konkurencja przeznaczona dla dwóch czteroosobowych zespołów). Oczywiście, nie zabraknie także dostępnych już wcześniej trybów Deathmatch, Team Deathmatch oraz Duel, dziewięciu bohaterów i trzech aren.

Otwarte testy strzelaniny Quake Champions ruszają 12 maja [2]

Quake Champions - Będzie API Vulkan i optymalizacja pod Ryzen

Chociaż za Quake Champions odpowiada studio id Software, produkcja nie wykorzystuje ostatniej iteracji id Tech, działając na silniku Saber Tech. Zamiast OpenGL lub Vulkana mamy wsparcie tylko DirectX 11, aczkolwiek całość jest naprawdę dobrze zoptymalizowana i nawet GeForce GTX 1060 / Radeon RX 480 zapewnia około 80-100 klatek na sekundę przy maksymalnych ustawieniach (1920x1080). Wysoki FPS jest tutaj szczególnie istotny, ponieważ rozgrywka dynamiką dorównuje protoplaście (Quake III: Arena z modami). Co warto odnotować - programiści w najbliższej przyszłości nie wkluczają jednak dodania obsługi niskopoziomowego API, więc wyniki mogą jeszcze podskoczyć. Gra wygląda również dość przyjemnie, jest na czym oko zawiesić, toteż warto skorzystać z darmowej opcji przetestowania Quake Champions.

Źródło: Bethesda
4
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 35

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.