Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

NVIDIA prezentuje wygląd Battlefielda V z i bez ray-tracingu

Ewelina Stój | 24-08-2018 12:30 |

NVIDIA prezentuje wygląd Battlefielda V z i bez ray-tracinguNowa seria procesorów graficznych Nvidii z serii RTX 2000 została zaprojektowana z myślą m.in. o śledzeniu promieni, co pozwala na odbijanie światła w czasie rzeczywistym i kinowe efekty w grach. Widać to zwłaszcza na powierzchniach lustrzanych, gdzie efekty odbijania się źródeł światła potrafią być graficznie fenomenalne. Podczas gdy w przeszłości byliśmy świadkami jedynie niewielkich próbek technicznych demonstracji tego, co jest możliwe dzięki śledzeniu promieni (np. podczas prezentacji Metro Exodus), to już wersja demo Battlefielda V od Nvidii, wrzucona do Sieci pod koniec tego tygodnia pokazuje naprawdę imponujące przykłady tego, jak nowe karty RTX firmy będą miały wpływ na renderowanie gier i sprawią, że będzie jeszcze bardziej jak w filmie.

Ray-tracing w czasie rzeczywistym dzięki nowej linii kart graficznych od Nvidii trafi także do Battlefielda V. Mamy okazję zobaczyć co graficznie wniesie w rozgrywkę.

Nvidia prezentuje wygląd Battlefielda V z i bez ray-tracingu [2]

Nowe informacje o GeForce RTX 2080 Ti oraz technice Ansel RTX

W filmie (poniżej) można zobaczyć różnorodne odbicia promieni, które poprawiają wygląd scen i szczegóły w grze Battlefield V. Dotychczasowe techniki Screen Space Reflection nie pozwalają twórcom gier odzwierciedlać odbić w sposób taki, w jaki robi to ray tracing. Dlatego też Nvidia wraz z Dice pokazują Battlefielda V z włączoną i wyłączoną technologią ray-tracing, aby zaprezentować - kolosalne trzeba przyznać - różnice w obu technologiach, na korzyść naturalnie ray-tracingu. Odbicia eksplozji są dokładniej prezentowane na pobliskich obiektach, takich jak samochody, czołgi, a nawet ziemia i żołnierze (oczy z początku filmiku) w strzelance FPS z pierwszej wojny światowej. Płomienie i eksplozje odbijają się również od metalu na działach, a nawet rozpraszają się w drewnianych częściach starszych pistoletów.

NVIDIA GeForce RTX 2080 - NVIDIA porównała wydajność z GTX 1080

Raytracing może być największym skokiem graficznym od dekady. Teraz jednak czekamy na to, ilu deweloperów zdecyduje się go wesprzeć w nadchodzących grach. Battlefield V, Assetto Corsa Competizione, Control, Enlisted, Justice, Atomic Heart, JX3, MechWarrior 5: Mercenaries, Metro Exodus i Shadow of the Tomb Raider będą wspierać ray-tracing, a wiele innych tytułów wspiera z kolei dodatkowo nowe renderowanie DLSS, które jest częścią nowego systemu RTX. Pełną listę tych tytułów możecie znaleźć tutaj, a my przypominamy, że Battlefield V pojawi się 19 października tego roku na platformach PC, PlayStation 4 oraz Xbox One.

Nvidia prezentuje wygląd Battlefielda V z i bez ray-tracingu [1]

Źródło: YouTube
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 85

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.