Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

NVIDIA: Każdy nowo narodzony człowiek będzie graczem

Arkad | 09-05-2015 13:10 |

Game iconKto nie lubi grać w gry komputerowe... Społeczność graczy korzystających z konsol lub komputerów PC stale rośnie, dzięki czemu znane studia zajmujące się rozwojem własnych produkcji zacierają ręce i przygotowują plany na przyszłość. Podobnie jest zresztą z producentami podzespołów komputerowych - do uruchamiania coraz bardziej wymagających gier potrzebne są coraz mocniejsze karty graficzne i procesory, co napędza sprzedaż nowych produktów i przynosi firmom jeszcze większe zyski. AMD działające zarówno na rynku PC, jak i konsol nowej generacji cieszy się z każdego wzrostu popularności gier komputerowych - można nawet powiedzieć, że dla "czerwonych" bardziej opłacalny wydaje się wzrost zainteresowania PlayStation 4 i Xbox One, gdyż na rynku podzespołów obserwujemy zbyt duże udziały NVIDII oraz Intela.

Wzrost liczby graczy jest jak najbardziej pożądany dla producentów podzespołów.

Dzisiaj miliony graczy korzystają z rosnących możliwości urządzeń mobilnych, ale nie oznacza to jeszcze upadku klasycznej rozgrywki na pecetach. NVIDIA jako firma zarabiająca na graczach modli się, aby użytkownicy nie rezygnowali z tej klasycznej platformy i kupowali kolejne generacje kart graficznych. Jen-Hsun Huang, czyli CEO wspomnianej firmy, wspomniał ostatnio o swoich ciekawych spostrzeżeniach dotyczących popularności cyfrowej rozgrywki. Według niego, każdy nowo narodzony człowiek będzie graczem...

Ma to być spowodowane postrzeganiem grania jako popkultury - o ile podzespoły komputerowe klasy premium wydają się niedostępne dla znacznej liczby ludzi, o tyle urządzenia pozwalające na jako takie granie nie są wcale poza zasięgiem nawet biedniejszych. Oczywiście, w wielu krajach, gdzie dostęp do wody i żywności jest czymś niezwykłym trudno mówić o popularyzacji popkultury gier komputerowych. Jen-Hsun Huang nie wziął chyba tego pod uwagę, ewentualnie miał na myśli jakieś przenośne konsole o wartości poniżej kilku dolarów.

Źródło: KitGuru

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 40

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.