Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

System Shock Remastered - Pokaz grafiki na silniku Unreal Engine 4

Bogdan Stech | 22-01-2019 11:00 |

System Shock Remastered - Pokaz grafiki na silniku Unreal Engine 4Moment, gdy będziemy mogli wrócić na stację kosmiczną Citadel, zdaje się zbliżać. Zaprezentowano właśnie filmik przedstawiający fragment odtworzonej mapy z klasycznej już gry System Shock. Jak już informowaliśmy, na Kickstarterze zebrano ponad 1,3 mln dolarów na nowe, całkowicie odświeżone wydanie tej 25 letniej już gry. Jednak mimo, że kampania zakończyła się sukcesem, prace nad remasterem System Shock zostały wstrzymane z powodu zbytniego odejścia od pierwotnych założeń projektu. Nightdive Studios, które stoi za projektem System Shock Remaster, na szczęście nie zawiesiło prac na długo. W nowym filmiku widać, że przejście na silnik Unreal 4 wyszło projektowi na dobre. Możemy w nim oglądać fragmenty ciasnych pomieszczeń stacji.

Oryginalny System Shock to gra komputerowa stworzona przez legendarną firmę Looking Glass Technologies - później znaną jako Looking Glass Studios, producenta między innymi kultowej serii skradanek Thief.

Nowe wideo pokazuje fragmenty mapy System Shock Remastered [1]

Sami twórcy tłumaczą, że nowy filmik ma wyjaśnić nieporozumienia jakie zaszyły po publikacji wcześniejszego wideo z wersji Adventure Alpha. Wykorzystane były w nim, w niektórych miejscach, placeholdery zamiast tekstur co wzbudziło niepokój graczy. Nowy materiał pochodzi z wersji pre Alpha i posiada normalnie tekstury, oświetlenie, efekty takie jak dym. Całość, przyznać trzeba, prezentuje się wyśmienicie. W kolejnym materiale do Nightdive Studios zaprezentowana zostanie mechanika walki. Nowy System Shock ma być, jak zapewnia Nightdive Studios dokładnym remasterem oryginału bez zmian w rozgrywce czy budowie lokalizacji.

PureRetro: 25 lat temu pojawił się DOOM i zdefiniował gatunek FPS

System Shock to gra komputerowa stworzona przez legendarną firmę Looking Glass Technologies - później znaną jako Looking Glass Studios, producenta między innymi kultowej serii skradanek Thief. Gra System Shock została wydana w 1994 roku przez firmę Origin, która później została wykupiona przez Electronic Arts. Fabuła rozgrywa się na stacji kosmicznej, która orbituje wokół Saturna. Główny bohater budzi się po półrocznej hibernacji i dowiaduje się, że wszyscy ludzie na pokładzie zostali zabici przez Sztuczną Inteligencję zawiadująca bazą - SHODAN. Gra przytłaczała wręcz klimatem, który wylewał się z każdego zakątka ekranu. Zastosowano w niej wiele rozwiązań, które obecne są w grach FPS do dzisiaj. Producentem System Shock była Warren Spector - ten sam, który stworzył później Deus Ex.

Źródło: Kickstarter
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 29

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.