Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Need for Speed będzie wymagał stałego połączenia z Internetem

Arkad | 29-05-2015 15:04 |

Need for SpeedProducenci gier komputerowych nie od wczoraj grają z prawdą i stosują różne sztuczki mające przekonać graczy do danego tytułu. Niektórzy posuwają się nawet do kłamstwa, które niestety często uchodzi płazem - prezentowanie świetnych zapowiedzi mających niewiele wspólnego z rzeczywistością to już codzienność, więc musimy przyzwyczaić się do takich zagrywek. Całkiem niedawno Electronic Arts oficjalnie zapowiedziało kolejną odsłonę serii Need for Speed, która ma być rebootem i powrotem do korzeni marki. Co to tak naprawdę oznacza? W tym momencie trudno sprecyzować elementy mające świadczyć o odbudowie znanej serii, ale już teraz mówi się o wykorzystaniu klasycznych pościgów z policją oraz dużym, otwartym świecie.

Powrót do korzeni? Chyba nie tędy droga.

Dzisiaj do sieci wyciekły kolejne informacje na temat nowego Need for Speeda i tym razem nie są już one tak pozytywne, jak przy pierwszej oficjalnej zapowiedzi. Okazuje się, że powrót do korzeni NFS może być jednak trudny do osiągnięcia, bowiem najnowsza gra będzie wymagała stałego połączenia z Internetem - Electronic Arts stara się argumentować swoją decyzję tym, że połączenie z siecią zapewnia możliwość zwiększenia poziomu rozgrywki ze znajomymi...

Rzeczywiście, wydawca gry w tym przypadku wcale się nie myli, jednak nie każdemu potrzebny jest stały kontakt z innymi graczami i dla takich osób stałe połączenie staje się uwięzią. Do tej pory seria Need for Speed była wolna od tego typu ograniczeń, a rzekomy reboot kojarzy się przecież z odbudowaniem zaufania do marki. Nie wiemy czy jest to możliwe przy takich zabiegach.

To nie pierwszy raz, gdy Electronic Arts zaczyna kombinować ze stałymi połączeniami graczy z siecią - zazwyczaj takie praktyki kończyły się fatalnie, ale najwidoczniej korzyści dla producenta przewyższają wszelkie straty wizerunkowe. Żeby było zabawniej, nowy Need for Speed będzie wymagał połączenia z siecią również na konsolach nowej generacji, czyli PlayStation 4 i Xbox One.

Źródło: Eurogamer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 47

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.