Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Mortal Kombat 11 - konwersja na PC ma być pierwszorzędna

Jakub Krawczyński | 20-01-2019 11:00 |

Mortal Kombat 11 - konwersja na PC ma być pierwszorzędnaMortal Kombat X nie miał najłatwiejszego żywota na PC. Wersja popularnej bijatyki na komputery osobiste była tragicznym przypadkiem, bardzo podobnym do innej gry wydanej przez Warner Bros - Batman: Arkham Knight. MKX miało używać nowej technologii instalacji, dzięki której w teorii można było grać w trakcie pobierania, ale okazała się ona być zaimplementowana w katastrofalny sposób. A to tylko wierzchołek góry lodowej. Całe szczęście, że sytuację udało się ostatecznie uratować w poprawionej edycji XL, choć było to zdecydowanie za późno. Przy nadchodzącym Mortal Kombat 11 ma już nie dojść do "powtórki z rozrywki". Za pecetową konwersję odpowiada bowiem to samo studio, które pracowało przy MK XL - polski QLOC. Firma z Warszawy miała styczność z silnikiem gry już od trzech lat.

Mortal Kombat 11 ma ukazać się na 4 platformach jednocześnie: PC, PS4, Xbox One i Nintendo Switch. W przeciwieństwie do Mortal Kombat XL i Injustice 2 - jedenasta część słynnej serii ukaże się na PC równocześnie z konsolami

Mortal Kombat 11 - konwersja na PC ma być pierwszorzędna [1]

QLOC ma długą historię pecetowych portów, w szczególnie od firm Capcom i Namco, o czym świadczą DmC: Devil May Cry czy Dragon Ball: Xenoverse. Rodzima firma przekonwertowała na tę platformę także Injustice 2, które ukazało się jesienią 2017. Nic więc dziwnego, że deweloperzy MK11, NetherRealm Studios wybrało Polaków do opracowania wersji gry na komputery osobiste. Injustice 2 na PC zyskało duże uznanie wśród krytyków i jest szeroko uznawane za najlepszy port ze wszystkich tytułów NetherRealm.

Mortal Kombat 11 - konwersja na PC ma być pierwszorzędna [2]

Mortal Kombat 11 - mamy gameplay i garść nowości o grze

Główny projektant gry Paulo Garcia za priorytet uważa upewnienie się, że Mortal Kombat 11 będzie tą samą grą na wszystkich platformach. Jest to prawdopodobnie także aluzja do wydawania aktualizacji na wszystkich sprzętach jednocześnie - czego nie można było powiedzieć o MKX. Niestety nie znamy jeszcze szczegółów technicznych konwersji. Warto jednak wspomnieć, że pomimo poprawności technicznej edycji Injustice 2 na PC, miała ona jedną wadę - scenki przerywnikowe miały twardo ustalony limit 30 FPS, natomiast rozgrywka - 60 FPS. Niewykluczone jednak, że po tylu latach styczności z silnikiem NetherRealm, QLOC uda się zapewnić wyższy klatkaż na PC.

Źródło: PCGamesN
1
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 15

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.