Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Microsoft - nie będziemy ograniczać ilości klatek na Scorpio, ale...

Aleksander Lis | 22-05-2017 15:30 |

Microsoft - nie będziemy ograniczać ilości klatek na ScorpioIm bliżej E3, tym więcej i częściej słychać o konsoli Project Scorpio, bo właśnie podczas czerwcowych targów odbędzie się oficjalna premiera tego urządzenia. Ostatnio pojawiło się jednak kilka sprzecznych opinii na jego temat. Kilku dziennikarzy z amerykańskich portali o grach, wyraziło wątpliwości dotyczące możliwości zapewnienia przez Scorpio wydajności na poziomie stałych 60 FPS-ów. Według nich, skoro PlayStation 4 Pro sobie tutaj nie radzi, to z pewnością Scorpio również polegnie... nawet jeśli byłoby to możliwe pod względem technicznym (w senie producent miałby wymuszać stosowanie sztucznej blokady do 30 FPS-ów). Obawy te, podchwycone przez fanów, dały początek masie pytań skierowanych do Microsoftu. Wszelkie wątpliwości postarał się rozwiać wiceprezes Xbox i główny inżynier platformy Mike Ybarra.

Project Scorpio nie będzie ograniczał ilości FPS-ów. Jednak dopóki nie zaczną powstawać gry tylko na Scorpio, szanse na zobaczenie 60 klatek na nowej konsoli Microsoftu mogą być niewielkie.

Microsoft - nie będziemy ograniczać ilości klatek na Scorpio [2]

Kolejne szczegóły na temat specyfikacji konsoli Xbox Scorpio

Mike Ybarra odpowiedział na Twitterze - „Developerzy mają wolną rękę i będą sami decydować o tym, jak wykorzystać moc Project Scorpio w grach. My nie stawiamy żadnych wymagań odnośnie liczby klatek na sekundę i jakości obrazu”. Zaraz potem został zapytany przez kolejną osobę o to, czy możliwość wspólnego grania poprzez sieć osób używających Xbox One i Scorpio nie sprawi, że starsza konsola wymusi na nowej ograniczenie klatek. Ybarra ponownie zaprzeczył, twierdząc, że Xbox nie narzuca żadnej równości i „wszystko zależy od wyboru developerów, którzy zadecydują co chcą zrobić ze swoimi grami”.

Microsoft - nie będziemy ograniczać ilości klatek na Scorpio [1]

Microsoft Project Scorpio - Specyfikacja nowej konsoli do gier w 4K

Na pytanie dotyczące multi pomiędzy konsolami, odpowiedziała także szefowa studia Microsoft Shannon Loftis. Potwierdziła ona w swoim tweetcie, że wszystko zależy od decyzji twórców, ale „ja jako developer, nigdy bym się nie zdecydowała na różne wartości fps dla trybu mulit w grze”. Tak więc dopóki nie zaczną powstawać gry tylko na Scorpio, szanse na zobaczenie 60 klatek na nowych konsolach Microsoftu mogą być małe, bo trzeba przecież równać do słabszego. Więcej informacji o Scorpio pojawi się na targach E3, gdzie najprawdopodobniej przedstawiona zostanie w końcu jej oficjalna nazwa i cena. Konsola ma trafić do sprzedaży w wakacje.

Źródło: Twitter
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 67

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.