Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

MechWarrior 5 bez obsługi Ray Tracingu i DLSS na premierę

Jakub Krawczyński | 07-12-2019 12:00 |

MechWarrior 5 bez obsługi Ray Tracingu i DLSS na premieręGier obecnie dostępnych, które wykorzystują ray-tracing nie ma jeszcze zbyt wiele (a kilka z nich, w tym Assetto Corsa się wykruszyło). Tytułów AAA z użyciem tej techniki NVIDII nie ma jeszcze nawet dziesięciu. Są to obecnie Quake 2, Shadow of the Tomb Raider, Battlefield V, Metro Exodus, Wolfenstein Youngblood, Control i Call of Duty Modern Warfare. Z RTX pożytek robi jeszcze (wpływa na jedną z mechanik rozgrywki) Stay in the Light, będący w Early Access. Niestety w tym gronie nie znajdzie się MechWarrior 5: Mercenaries, które obsługę ray-tracingu miało już zapowiedzianą w sierpniu 2018. Twórcy tego tytułu potwierdzili, że wsparcie dla RTX oraz DLSS nadejdzie dopiero w późniejszym terminie.

MechWarrior 5: Mercenaries wsparcie dla Ray Tracingu i DLSS powinien otrzymać dopiero na początku 2020 roku. Twórcom nie udało się zaimplementować ich na premierę.

MechWarrior 5 bez obsługi Ray Tracingu i DLSS na premierę [1]

Premiera MechWarrior 5: Mercenaries przewidziana jest na 10 grudnia 2019. Gra ukaże się z rocznym okienkiem na wyłączność na Epic Games Store. Russ Bullock, prezes Piranha Games potwierdził w rozmowie z portalem Wccftech, że ich produkcja na starcie nie będzie wspierać RTX i DLSS. Bullock przyznał, że praca nad wprowadzeniem ray-tracingu wymaga dużego nakładu środków, ale firma planuje go wprowadzić najszybciej, jak to możliwe. Prawdopodobnie będzie to tuż po Nowym Roku. Obsługa DLSS nadejdzie w podobnym terminie. RTX początkowo miał pozwalać wyłącznie na rozdzielczość 1080p przy 30 i 60 FPS, ale od tamtego czasu studio ulepszyło implementację technologii, pozwalając na wyższe rozdzielczości.

Test wydajności Quake II RTX - Ray tracing ma swoje wymagania

MechWarrior 5 bez obsługi Ray Tracingu i DLSS na premierę [2]

Przyszły rok może być dla ray-tracingu przełomowy, kiedy to listę tytułów ze wsparciem tej technologii uzupełnią takie nadchodzące gry, jak Cyberpunk 2077, Dying Light 2, Vampire: The Masquerade - Bloodline 2, Watch Dogs: Legion, a także Minecraft. W międzyczasie NVIDIA zapowiedziała, że stworzy więcej remasterów klasycznych gier z ray-tracingiem, takich jak Quake 2. Także konsole nowej generacji, PlayStation 5 oraz Xbox Scarlett będą obsługiwały tę technikę na poziomie sprzętowym, gdyż będą wyposażone w dedykowane rdzenie do ray-tracingu.

MechWarrior 5 bez obsługi Ray Tracingu i DLSS na premierę [3] MechWarrior 5 bez obsługi Ray Tracingu i DLSS na premierę [4]

Źródło: Wccftech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 99

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.