Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

InfoGame PurePC #2: Battlefield 1, Just Cause 3, WRC 6...

Lord | 14-07-2016 13:22 |

InfoGame PurePC #2: Battlefield 1, Just Cause 3, WRC 6...Przed Wami kolejny odcinek InfoGame na PurePC, czyli krótkiego podsumowania najciekawszych wydarzeń ze świata cyfrowej rozrywki, jakie miały miejsce w ostatnich dniach. Branża gier praktycznie nigdy nie zasypia, dlatego świeże mięsko serwowane jest nieustannie i zamierzamy korzystać z tego zamieszania. Ponieważ hardware i software są obecnie bytami nierozerwalnie powiązanymi, poruszać będziemy także kwestie dotyczące warstwy technicznej gier komputerowych, nie tylko przecieki, zapowiedzi, screeny itp. OK, zaczynamy! Tym razem wpis będzie poświęconym między innymi Battlefield 1, Just Cause 3, WRC 6, No Man's Sky, wsparciu asynchronicznych obliczeń w Rise of the Tomb Raider oraz ploteczkom dotyczącym remake Blood. Po więcej zapraszam do rozwinięcia...

Tym razem w InfoGame: Battlefield 1, Just Cause 3 i WRC 6.

Battlefield 1 z tickratem serwerów 60 Hz - David Sirland, producent ze studia DICE, oficjalnie potwierdził, że nowa odsłona słynnej i lubianej przez graczy serii doczeka się odświeżania danych na serwerach w tempie 60 razy na sekundę. Jest to bez wątpienia dobra wiadomość, w końcu im wyższy tickrate, tym lepsze wrażenia z rozgrywki sieciowej. Wszystko pięknie i ładnie, ale w międzyczasie pojawiła się w Internecie wypowiedź pana Juliana Manolova (programista DICE), który zasugerował, że operacja może się nie udać... Byłoby to trochę dziwne, w szczególności, że nawet w closed alpha build na pecetach serwery działają w standardzie 60 Hz. Aha, konsolowcy też mogą się cieszyć - tym razem otrzymają możliwość zmiany parametru FOV.

InfoGame PurePC #2: Battlefield 1, Just Cause 3, WRC 6... [1]

No Man's Sky w złocie - nareszcie dobra wiadomość od studia Hello Games, gdyż jedna z najbardziej oczekiwanych produkcji niezależnych, właśnie osiągnęła złoty status i trafiła do tłoczni. Mówiąc prościej, premiera nie jest zagrożona i znalezienie tego tytułu na półkach sklepowych 9 sierpnia nie powinno przysporzyć wielu problemów. Dla przypomnienia, docelowe platformy to pecety i PlayStation 4. Na czym gra polega? W dalszym ciągu nie jesteśmy całkowicie pewni - nam wydaje się, że będzie to całkiem niezły symulator biologa w proceduralnie generowanym, otwartym i atrakcyjnym wizualnie świecie.

InfoGame PurePC #2: Battlefield 1, Just Cause 3, WRC 6... [2]

Rise of the Tomb Raider ze wsparciem Async Compute - dzieło Crystal Dynamics objęte programem partnerskim NVIDII, oskarżane o celowo zaniżaną wydajność na kartach graficznych AMD, całkiem niedawno doczekało się łatki, która dodaje obliczenia asynchroniczne. Jak łatwo można się spodziewać, liczba klatek w trybie DirectX 12 poszła w górę, o ile oczywiście posiadamy Radeona. Jeśli natomiast w naszym pececie siedzi układ od NVIDIA to... nie, nie ma jakichś dużych spadków wydajności, co najwyżej 1-2 klatki względem wersji sprzed aktualizacji. Wilk syty i owca cała?

InfoGame PurePC #2: Battlefield 1, Just Cause 3, WRC 6... [3]

Just Cause 3 bez modyfikacji z trybem dla wielu graczy - smutna wiadomość dla fanów produkcji, a przynajmniej tak może się wydawać, dopóki nie spojrzymy na sprawę z szerszej perspektywy. Twórca fanowskiego moda do Just Cause 3, mającego dodać tryb wieloosobowy, nie tyle porzucił projekt, co najzwyczajniej w świecie dostał ofertę pracy w Avalanche. Jak poinformował, nie byłby w stanie jednocześnie normalnie pracować i po nocach tworzyć modyfikacji. Cóż, rozumiem jego decyzję, szanuję i życzę mu powodzenia. Może zdoła przekonać decydentów, żeby wypuścić tryb multiplayer w formie oficjalnego patcha, albo przynajmniej wykorzysta swoje doświadczenie przy trybie dla wielu graczy w kolejnej grze Szwedzkiego studia.

InfoGame PurePC #2: Battlefield 1, Just Cause 3, WRC 6... [4]

WRC 6 nadchodzi - na koniec coś dla fanów rajdów. Kylotonn Studio zapowiedziało szóstą odsłonę cyklu na licencji WRC. Co prawda francuska ekipa bierze się do roboty dopiero drugi raz, to jednak ich debiut przy okazji poprzedniczki został dosyć ciepło przyjęty. W odpowiedzi na krytykę wad "piątki" twórcy informują, że trasy będą węższe, a odcinki specjalne dłuższe. Wypięknieje również oprawa wizualna i poprawiony zostanie model zniszczeń, ponieważ w tym roku zrezygnowano ze starych platform i postawiono na trio pecety, Xbox One, PlayStation 4. Premiera w już październiku.

Drobniejsze plotki:

  • Wiedźmin 3 Dziki Gon w edycji Game of the Year ma się ukazać już 30 sierpnia. Biorąc pod uwagę fakt, że data premiery pojawiła się w sklepie GOG, informacja wydaje się bardzo prawdopodobna.
  • Kultowa strzelanka BLOOD z 1997 roku może doczekać się odświeżonej wersji. Nie jest to wykluczone, zwłaszcza, że studio które owego klasyka stworzyło obecnie jest w rękach Warner Bros, które dziwnym trafem ma również prawa do marki. Jednak jak na razie taki pomysł istnieje tylko w głowie Jasona Halla - założyciela Monolith Studios

Źródło: OC3D, Reddit, WCCFtech
7
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 9

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.