Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Guild Wars otrzymał aktualizację po 13 latach od premiery

Przemysław Banasiak | 14-05-2018 09:00 |

Guild Wars otrzymał aktualizację po 13 latach od premieryMimo iż obecnie na rynku komputerowych gier online brylują przede wszystkim produkcje typu MOBA i battle royale, to tradycyjne MMORPG nadal mają się całkiem nieźle i przyciągają miliony graczy. Nawet jeśli na karku mają już kilkanaście dobrych lat tak jak World of Warcraft, Tibia czy Guild Wars. Dzisiaj pochylimy się nad ostatnią z nich, która swego czasu wyróżniała się brakiem abonamentu, kont premium czy sklepu wpływającego znacząco na rozgrywkę (tzw. Pay2Win). Wystarczyło kupić samą grę i można było grać do woli. Legendarny tytuł doczekał się w ostatnich dniach ważnej aktualizacji. Jest to tym ciekawsze, że od premiery minęło już 13 lat, a na rynku od dawna obecny jest następca w postaci Guild Wars 2.

Czy ściągnie to nowych graczy do pierwszego Guild Warsa? Zdecydowanie nie. Ale jest to miły ukłon w kierunku nadal licznej starej gwardii.

Guild Wars otrzymał aktualizację po 13 latach od premiery [1]

Recenzja Guild Wars 2 - Monumentalne MMO bez abonamentu

W ostatnich dniach Guild Wars, czyli uznana gra MMORPG wydana 26 kwietnia 2005 roku, doczekała się kolejnej sporej aktualizacji. Po trzynastu latach od premiery i mimo obecności na rynku drugiej części, gracze otrzymali zestaw poprawek dotyczących przede wszystkim grafiki. Dodano opcję ośmiokrotnego anti-alasingu MSAA, tryb gry w pełnoekranowym oknie, szesnastokrotne filtrowanie anizotropowe tekstur oraz nowe ustawienie o tajemniczej nazwie "zaawansowane". Po jego wybraniu odległość rysowania obiektów ulega podwojeniu, a wszystkie odległe drzewa, budynki i sam teren ładowane są na najwyższych ustawieniach.

Warcraft III 1.29 - Najnowsza aktualizacja poprawia balans gry

Dodatkowo zwiększono limit posiadanych przez gracza minipetów, przyjaciół oraz ignorowanych użytkowników. Komunikacja w grze również doczekała się zmian, począwszy na możliwości blokady wiadomości od osób, które nie znajdują się z nami w drużynie (lub ostatnio do niej nie należały), akurat z nami nie handlują lub nie należą do naszej listy znajomych, przez zgłaszanie niewłaściwych wiadomości w szeptach (jak spam czy obelgi) bez konieczności ręcznego wpisywania pseudonimu, aż po własne filtry tworzone w pliku ChatFilter.ini. Co więcej naprawiono dwa błędy, gdzie LOD drastycznie spadał przy oddalaniu kamery, a klient potrafił przestać odpowiadać po jego zminimalizowaniu. Czy ściągnie to nowych graczy do pierwszego Guild Warsa? Zdecydowanie nie. Ale jest to miły ukłon w kierunku nadal licznej starej gwardii.

Guild Wars otrzymał aktualizację po 13 latach od premiery [2]

Źródło: DSOG, WoodenPotatoes
20
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 7

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.