EA ujawnia datę rozpoczęcia bety Battlefield 3
Bez wątpienia Battlefield 3 jest jedną z najbardziej wyczekiwanych gier tej jesieni i wzbudza ogromne emocje. Studio DICE już dawno zakończyło testy wersji alpha, nadszedł więc czas na betę - zresztą takie zapytania od dawna należą do najpopularniejszych w wyszukiwarkach internetowych. Taka popularność przed premierą cieszy, bowiem jej skutkiem z pewnością będzie zacna sprzedaż, niemniej autorzy postanowili ograniczyć początkowo docelową grupę testerów. Dostęp do bety jako pierwsi będą mieli pececiarze, którzy dokonali zakupu Battlefield 3 w systemie pre-order przez usługę EA Origin oraz konsolowcy, którzy w zeszłym roku złożyli przedpremierowe zamówienie na limitowaną edycję Medal of Honor. Testy nowej odsłony shootera będą dotyczyć rozgrywki w trybie multiplayer i co ważne, ruszą na trzech platformach jednocześnie - kiedy? Zapraszamy do rozwinięcia.
Gracze komputerowi stanął do walki wraz z posiadaczami Xbox'a 360 i PlayStation 3, a zmierzyć będą mogli się na mapie „Operation Metro”, którą fani serii powinni już dobrze znać. Pierwsze plotki mówiły o tym, że w open beta oddana zostanie mapa „Caspian Border Map”, ale jak widać niestety tak się nie stanie i choć metro prezentuje się ciekawie, to niektórym mogła się znudzić od samego oglądania wideo z wersji alpha i trailerów. Tryb gry zostanie sprowadzony do typowego Rush'a w którym jedna drużyna będzie miała za zadanie zniszczyć pewne obiekty, a druga będzie ich broniła. Dostęp do bety wybrani uzyskają już 27 września, a zabawa dla ogółu rozpocznie się 29 września i potrwa do 10 października.
Przypominamy o wymaganiach sprzętowych trzeciej edycji Battlefield'a, które sprawdzić możecie tutaj. Kontrowersje wzbudzała konieczność posiadania systemu Windows Vista lub Windows 7, ale jeszcze ciekawszą kwestią jest teoretyczna konieczność posiadania GPU kompatybilnego z DirectX w wersji 10.1, co mogłoby skutecznie wyeliminować z gry sporą grupę posiadaczy kart np. serii GTX 200. Mamy jednak nadzieję, że niewielka ilość różnic w bibliotekach nie będzie problemem i sam zapis jest tylko teoretyczny.
Źródło: Electronic Arts