Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Dying Light 2 - ogrom wyborów zachęci do wielu przejść gry

Jakub Krawczyński | 13-06-2019 16:30 |

Dying Light 2 - ogrom wyborów zachęci do wielu przejść gry Dying Light 2 pozostaje ciągle bez dziennej daty wydania, ale o samej mechanice gry wiemy coraz więcej. Pierwsze wrażenia dziennikarzy wskazują na to, że w polskim tytule Techland położył duży nacisk na wybory dokonywane przez gracza. Silniej zarysowane elementy RPG są m.in. efektem współpracy z Chrisem Avellonem w roli scenarzysty i jednego z projektantów gry. Gruntowne zmiany w ujęciu rozgrywki wymusiły napisanie nowego silnika gry. Nasze decyzje mają głęboki wpływ na dalszy kształt otaczającego nas świata. Techland zapowiada, że wybory, jakie podejmiemy w trakcie rozgrywki są tak liczne i złożone, że przy jednym podejściu zobaczymy jedynie 50% tego, co gra ma do zaoferowania.

Techland zapowiada, że w Dying Light 2 przy jednym przejściu gracze uświadczą zaledwie 50% tego, co gra ma do zaoferowania. Wszystko przez mnogość wyborów przed jakimi postawiony jest gracz.

Dying Light 2: ogrom wyborów zachęca do wielu podejść [2]

Według Techlandu Dying Light 2 jest grą, w której zakończenie samo w sobie ma drugorzędne znaczenie. Liczyć ma się przede wszystkim to, jak przez nasze poczynania zmieni się miasto wraz z końcem gry. W segmencie zaprezentowanym w demie na E3, Aiden (protagonista) spotyka się z przedstawicielem innej frakcji, z zamiarem przedyskutowania problemu z dostępnością wody w mieście. Jego interlokutor zostaje jednak postrzelony przez Renegatów (jedną ze stron konfliktu), a Aiden staje przed wyborem pomocy zranionej postaci, lub pogoni za ciężarówką wrogiego klanu. W dalszej części questu dochodzi do konfrontacji z liderem Renegatów, w trakcie której jedną z możliwych decyzji jest udostępnienie wody do reszty miasta i wypompowanie jej z fosy siedziby Renegatów. Tym samym odkrywa się przed graczem zupełnie nowy obszar do eksplorowania. Niektóre z fabularnych wyborów definiują również, jakie otrzymamy modyfikacje do ekwipunku i wyposażenia. Tego typu zabiegi mają silniej akcentować związki przyczynowo-skutkowe w grze.

Cyberpunk 2077 ze wsparciem dla Ray Tracingu w dniu premiery

Dying Light 2: ogrom wyborów zachęca do wielu podejść [1]

Innym następstwem decyzji graczy jest zmiana wpływów w danych obszarach miasta. W rezultacie może w nich zapanować zupełnie innego rodzaju porządek, wymuszony przez inną frakcję. Następstwa działań Aidena dzielą się na fabularne, jak i takie, które wpływają na kształt mapy. Według Tymona Smektały, głównego projektanta gry, również w samym przebiegu misji może zaistnieć wiele pomniejszych wariacji. Wszystko na papierze i w pierwszych relacjach prasy brzmi znakomicie. Gry z otwartym światem z reguły rzadko wprowadzają gruntowne zmiany do jego konstrukcji. Dying Light 2 zapowiada się na tytuł, który może wnieść na tym polu nową jakość, ale na ostateczny werdykt przyjdzie nam poczekać do wiosny 2020 roku.

Źródło: PC World, PC Gamer
1
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 15

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.