Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Death Stranding: gameplay i kolejne wariactwa Hideo Kojimy

Ewelina Stój | 19-08-2019 23:01 |

Death Stranding: gameplay i kolejne wariactwa Hideo KojimyCeremonia otwarcia tegorocznych targów Gamescom w niemieckiej Kolonii jest już za nami. Podczas poniedziałkowego panelu Opening Night Live, który trwał dwie godziny mieliśmy szansę zobaczyć wiele zwiastunów oczekiwanych gier, w tym kolejne materiały dotyczące tajemniczego (choć coraz mniej) Death Stranding. Hideo Kojima wyszedł na scenę na pół ostatniej godziny i pokazał kilka materiałów wideo, wprowadzających w historie dwóch postaci, a także sześciominutowy gameplay, który - trzeba przyznać - naszpikowany był godnymi Kojimi szaleństwami, począwszy od postaci głównego bohatera, oddającego mocz na łonie natury (nie, Normana Reedusa podczas tej czynności nie można podglądać).

Podczas panelu Opening Night Live na Gamescom 2019, który to trwał dwie godziny mieliśmy szansę zobaczyć wiele zwiastunów oczekiwanych gier, w tym kolejne materiały dotyczące Death Stranding.

Death Stranding: gameplay i kolejne wariactwa Hideo Kojimy [1]

Death Stranding znika z oficjalnej strony Sony jako exclusive dla PS4

Premiera gry pt. Death Stranding została zaplanowana na 8 listopada bieżącego roku na PlayStation 4 - mimo pogłosek, dotąd nie potwierdzono wersji na pecety. Kojima podczas panelu Opening Night Live zaprezentował jednak dwa zwiastuny przybliżające nie tylko postaci, ale zasadniczo rozjaśniające również nieco fabułę. Chodzić ma więc głównie o to, aby "połączyć świat" czy też "połączyć wschód z zachodem". Wciąż jest niezaprzeczalnie nieco enigmatycznie, ale wiemy już przynajmniej, że dziecko noszone stale przez głównego bohatera przebywa w innym wymiarze, dzięki czemu stanowi "system wczesnego ostrzegania" przed istotami, które również zamieszkują ów wymiar.


Nowy gameplay Death Stranding z Gamescom 2019.

Death Stranding: Hideo Kojima nie wyklucza wersji na Windows

Jak przystało na kontrowersyjnego twórcę, gra będzie nie tylko pełna niesamowitości, ale i specyficznego poczucia humoru. Abstrahując już od załatwiającego potrzeby fizjologiczne Sama, gameplay wymusi na nas także opiekowanie się zainkubowanym dzieckiem. Jeśli więc stanie się coś nie po jego myśli (np. bohater się wywróci), zacznie ono kwilić. Tu z pomocą przyjdzie kontroler ruchu wbudowany w pada do PlayStation, którym "ukołyszemy" rozdrażnione dziecko. Ale uwaga - zbyt mocne ruchy mogą tylko dodatkowo rozwścieczyć małego towarzysza. Dość jednak teorii - zapraszam do zapoznania się z nowymi materiałami wideo.


Death Stranding. Trailer pt. Mama.


Death Stranding. Trailer pt. Deadman and Bridge Baby.

Źródło: Gamescom
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 45

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.