Data premiery Witchfire: egzekucja wiedźm od Adriana Chmielarza
Nad grą pt. Witchfire redakcja PurePC pochyliła się już z końcem ubiegłego roku, kiedy to polskie studio deweloperskie The Astronauts Adriana Chmielarza podczas The Game Awards 2017 zaprezentowało swój nowy projekt, będący właśnie tytułem Witchfire. Po zapowiedzi o projekcie zupełnie ucichło, jednak zgodnie z ostatnią wypowiedzią samego Chmielarza umieszczoną w tzw. dziennikach deweloperskich - gra ma się dobrze. Co więcej, w każdą środę twórcy aktualizować będą ów dziennik, umieszczając w nim nowe materiały foto i wideo z gry. Jednak już z pierwszego wpisu możemy dowiedzieć się wielu ciekawych informacji. Niestety jakkolwiek dobrze prezentuje się sama gra, część graczy nie będzie zadowolona chociażby z faktu, że fabuła nie będzie jej mocną stroną.
Studio The Astronauts z Adrianem Chmielarzem na czele uruchamia dzienniki deweloperskie, w których co tydzień pojawią się nowe wiadomosci dotyczące gry Witchfire.
Recenzja Battlefield V - Odgrzewany kotlet, ale z dobrej wołowiny
Witchfire ma być pierwszoosobową strzelanką, która ma w pełni pokazać możliwości technologiczne fotogrametrii, nadającej oprawie graficznej większy realizm. Technika ta została z pomyślnością użyta w innej grze The Astronauts - w Zaginięciu Ethana Cartera. Jednak zamiast do Ethana, Witchfire ma być bardziej zbliżone do jeszcze innej produkcji Chmielarza - do Painkillera. W nowej strzelance liczyć się będzie bowiem przede wszystkim refleks, a naszym zadaniem będzie zabijanie hord potworów (z naciskiem na wiedźmy) w pięknym, acz niebezpiecznym świecie fantasy.
Recenzja Red Dead Redemption 2 - magnum opus obecnej generacji
Chociaż dotychczasowe gry Adriana Chmielarza dość mocno bazowały na fabule (a na pewno mocno bazowało Zaginięcie Ethana Cartera, bo Painkiller to już w nieco mniejszym stopniu), to w Witchfire nie ma co liczyć na wielowątkową historię czy przerywniki filmowe. Witchfire nie jest grą opartą na fabule. Jest co odkrywać i rozszyfrowywać, ale nie ma animowanych przerywników filmowych - napisano w pierwszym dzienniku deweloperskim, który możecie w języku angielskim przeczytać tutaj. Tytuł tworzony jest w oparciu o silnik Unreal Engine 4 i póki co wiadomo, że pojawi się na pecetach. Jeśli chodzi zaś o datę premiery, to twórcy mówią o końcówce przyszłego roku, choć bardziej realny wydaje się rok 2020.
Powiązane publikacje

Paramount i Activision podpisały umowę na nakręcenie filmu pełnometrażowego na podstawie serii gier Call of Duty
18
Gra 007 First Light zaprezentowana na długim gameplayu. Gra zadebiutuje na PC, PlayStation 5, Xbox Series i Nintendo Switch 2
38
SkyShowtime – filmowe i serialowe nowości VOD na wrzesień 2025. Wśród premier Dexter, Brutalista, Krytyk oraz Tulsa King
1
Skyblivion - twórcy prezentują z wyjaśnieniami pierwszy kwadrans minut wyjątkowej modyfikacji
14