Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

CryZone: Sector 23 - S.T.A.L.K.E.R. na silniku Crysis

Sebastian Oktaba | 04-01-2012 14:07 |

Losy pełnoprawnej drugiej odsłony S.T.A.L.K.E.R. wiszą aktualnie na włosku, bowiem ukraiński deweloper boryka się z problemami finansowymi, jednak fani intensywnie pracują nad własnymi projektami. Jednym z najciekawszych jest CryZone: Sector 23 - przenoszący S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla na silnik graficzny CryEngine 2, którego betę z ukończonymi w 80% pracami można już pobrać z sieci. CryZone: Sector 23 będzie starał się odtworzyć pierwotne założenia S.T.A.L.K.E.R., czyli jedną wielką lokację w tym kompletny Prypeć, znacznie groźniejsze anomalie, bardziej rozbudowany ekosystem oraz doda mnóstwo podnoszących realizm detali m.in.: konieczność bandażowania ran zaczerpnięte z FarCry 2. Wyraźnej poprawie ulegnie również fizyka pozwalająca niszczyć więcej obiektów, a twórcy chcą wprowadzić również strefy uszkodzeń poszczególnych części ciała wzorowane na pierwszym Soldier of Fortune, wraz z możliwością rozczłonkowywania przeciwników. W rozwinięciu znajdziecie kilkuminutowy filmik prezentujący początkową lokację tego arcyciekawego moda...

Źródło: moddb

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 11

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.