Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Crysostasis: Sleep of Reason wzmocniony przez Nvidia PhysX ...

Sebastian Oktaba | 24-09-2008 09:00 |

W dzisiejszych czasach deweloperzy są zainteresowani nie tylko olśniewającą, wysoce realistyczną grafiką. Chcą gier, które wciągają graczy do wirtualnego świata. Aby osiągnąć pełne złudzenie rzeczywistości, środowisko gry powinno być maksymalnie realistyczne, zaś postacie muszą poruszać się i oddziaływać na umieszczone w środowisku obiekty, co z kolei powinno mieć wpływ na rozgrywkę. Nadchodząca gra Crysostasis: Sleep of Reason, interaktywna kombinacja horroru i thrillera w perspektywie pierwszej osoby, jest jedną z ciągle zwiększającej się liczby gier wprowadzających technologię NVIDIA® PhysX™. Dzięki temu atmosfera jest o wiele bardziej realistyczna - przepełniona strachem. Autorzy pracują nad nią przy konsultacjach i wykorzystaniu najnowszych rozwiązań inżynierów z Nvidii. Zobaczmy co mają ciekawego do powiedzenia ...

“Dla Cryostasis: Sleep of Reason, głównym założeniem jest podkreślenie wizualnych efektów dzięki żywemu i interaktywnemu środowisku, które wpływa na poziom realizmu doświadczanego przez graczy,” powiedział Darryl Still, dyrektor wydawniczy w 1C. “Technologia NVIDIA PhysX pozwoliła nam na stworzenie tej przerażającej i wysoce interaktywnej historii.”

Z silnikiem fizycznym NVIDIA PhysX wirtualny świat Cryostasis: Sleep of Reason ożywa: ubrania mogą być zamrożone lub rozmrożone, rozbite szkło staje się bronią, której należy unikać, inne obiekty, takie jak pudła, beczki i rury kanalizacyjne, w momencie postrzału lub zniszczenia, zaczynają żyć własnym życiem. Technologia NVIDIA PhysX, składająca się z silnika fizycznego, API i oprogramowania middleware, jest najbardziej interaktywnym silnikiem fizyki i wchodzi w skład ponad 140 tytułów przeznaczonych dla Sony Paystation 3, Micrsoft Xbox 360, Nintendo Wii i PC.

Wykorzystując komputer kasy PC, technologia PhysX wykorzystuje moc zarówno procesora, jak każdego, zgodnego z CUDA, procesora obliczeń równoległych, czyli również karty graficznej od serii NVIDIA GeForce 8 wzwyż. Dzięki temu można obsłużyć od 10 do 20 razy bardziej skomplikowane graficznie środowiska niż bez zastosowania takiego procesora graficznego GeForce. Jedynie technologia PhysX jest w stanie wykorzystać w pełni architekturęy CPU oraz GPU i zapewnić maksymalnie realistyczne doświadczenia użytkownikom.  Wszystkie procesory graficzne serii GeForce 8 i nowsze obsługują technologię CUDA, dzięki czemu PhysX ma do dyspozycji ogromną, ponad 80-milionową bazę procesorów do obliczeń równoległych ogólnego zastosowania.

“1C i Action Forms, deweloperzy Cryostasis: Sleep of Reason, wyprodukowali grę, która niezaprzeczalnie może zostać nazwana najbardziej przerażającą grą na PC” powiedział Roy Taylor, wiceprezes NVIDIA do spraw kontaktów z developerami. “Gracze pokochają tę mieszaninę horroru i powieści science-fiction, która wrzuca ich na pokład lodołamacza o napędzie nuklearnym, około roku 1968. To jest gra, w którą będziesz musiał grać przy zapalonym świetle!”

Cryostasis: Sleep of Reason planowo pojawi się na rynku pod koniec 2008 roku.

Źródło: Informacje Prasowe

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.