Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Crysis Warhead strasznie pamięciożerny?

kiltel | 26-08-2008 18:36 |

Ekipa z PCGamesHardware na tegorocznej edycji Games Convention 2008 miała okazję zagrać w mającą się niedługo ukazać  grę Crysis Warhead. Gra została uruchomiona na mocnym sprzęcie składającym się z procesora Core 2 Extreme QX9770, 4 GB pamięci RAM DDR3 1333 GTX oraz karty graficznej Geforce 260. Poleceniem "r_displayinfo 1” wpisanym w konsoli gry został aktywowany ekran wyświetlający takie szczegóły jak: framerate, ilość zajętej pamięci, liczbę wyświetlanych wielokątów itp. Gra działała pod DX9 a ze względu, że nie była to jeszcze końcowa wersja to część ustawień odpowiadających za grafikę była nieaktywna w opcjach menu. Rozdzielczość została automatycznie ustawiona na 1152 x 864 pikseli.

Ekipa z PCGamesHardware polegając na własnych odczuciach wzrokowych przypuszcza jednak, że ustawienia detali były na wysokim poziomie. W pierwszym video intro ilość klatek nie spadała poniżej 41 fps. Testujący zauważyli, że twarze osób w grze prezentują się znacznie lepiej graficznie w stosunku do pierwszej wersji Crysis-a. Jednak zaniepokojenie może budzić fakt, że w tej scenie okno konsoli zgłaszało zużycie pamięci ram na poziomie 2146 MB, czyli wcale nie mało. Podczas dalszej gry w scenie z pościgiem samochodu zużycie pamięci jeszcze wzrosło i osiągnęło 2190 MB a ilość klatek spadła do 35 fps. W bardziej wymagających momentach odnotowano spadek do 29 fps. Te pierwsze testy sugerują, że aby zagrać w Crysis Warhead z detalami na przyzwoitym poziomie trzeba będzie wyposażyć się w 4 GB ram. Z drugiej strony jednak takie spekulacje mogą okazać się błędne bo w końcu nie jest to jeszcze ostateczna wersja gry a Crytek ma jeszcze trochę czasu do premiery gry i miejmy nadzieje, że wykorzysta go na optymalizacje swojego produktu pod kątem wydajności.

Więcej screenów z gry można obejrzeć pod tym linkiem.

Źródło: PCGamesHardware

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 8

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.