Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
 
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

COD: Modern Warfare. Znamy wymagania pod ray-tracing

Jakub Krawczyński | 11-10-2019 22:00 |

COD: Modern Warfare. Znamy wymagania pod ray-tracingPremiera Call of Duty: Modern Warfare zbliża się już dużymi krokami. Niezależnie od posiadanego przez nas sprzętu, Modern Warfare będzie potrzebować aż 175 gigabajtów wolnego miejsca na dysku. Poza tym, jak praktycznie każdy wielkobudżetowy tytuł, najnowsza odsłona serii COD również chce zrobić użytek z najnowszych technologii graficznych, w tym ray-tracingu. Infinity Ward nie podało wymagań potrzebnych do aktywowania tego efektu. Wyręczyła ich NVIDIA, która udostępniła tabelkę z zalecanymi ustawieniami. Ponadto "Zieloni" zapowiedzieli obsługę technologii takich, jak NVIDIA Adaptive Shading, Ansel oraz Highlights, które będą dostępne już na premierę gry.

NVIDIA podała wymagania potrzebne do ray-tracingu w Call of Duty: Modern Warfare przy 1080p oraz 4K i 60 FPS.

COD: Modern Warfare. Znamy wymagania pod ray-tracing [1]

Do rozgrywki z włączonym ray-tracingiem przy rozdzielczości 1080p i 60 FPS-ach NVIDIA zaleca układ graficzny GeForce RTX 2060 oraz procesor i5-2500K bądź Ryzen RX 1600X i 12 GB RAM-u. Jeśli zaś interesuje nas rozgrywka w 4K w 60 FPS-ach wraz z ray-tracingiem, będziemy musieli wyposażyć się w GeForce RTX 2080 SUPER oraz procesor i7-9700K lub AMD Ryzen 2700X i 16 GB RAM-u. Po drodze jest jeszcze konfiguracja pod rozgrywkę w 144 FPS. Tutaj natomiast "Zieloni" zalecają GeForce GTX 1080 bądź RTX 2070 Super wraz z CPU i7-8700K lub AMD Ryzen 1800X oraz 16 GB RAM-u.

Call of Duty: Modern Warfare - oficjalne wymagania sprzętowe gry

COD: Modern Warfare. Znamy wymagania pod ray-tracing [2]

Przy okazji wymagań technicznych warto wspomnieć o technologiach NVIDII użytych w grze. Modern Warfare wykorzystuje między innymi NVIDIA Adaptive Shading (NAS), a z rozwiązania tego mogą skorzystać posiadacze układów Turing GTX bądź RTX. NAS wprowadza dynamiczne tempo cieniowania wybranych elementów, poprawiając wydajność nawet do 15-20%. Ponadto w Modern Warfare będziemy mogli skorzystać z technologii Ansel, która służy do wykonywania zrzutów ekranu w 360 stopniach. Co więcej w trybie multiplayer dostępny będzie także system NVIDIA Highlights, automatycznie nagrywający nasze najlepsze akcje do dalszej obróbki bądź udostępnienia ich na YouTube i na mediach społecznościowych.

Źródło: Tweaktown, Wccftech
37
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 48

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.