Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

CEO Ubisoft: popełniliśmy wiele błędów z Ghost Recon Breakpoint

Jakub Krawczyński | 26-10-2019 15:00 |

CEO Ubisoft: popełniliśmy wiele błędów z Ghost Recon BreakpointJuż wobec skądinąd nieźle zapowiadającego się Ghost Recon: Wildlands padło wiele słów krytyki, po tym jak ostatecznie okazał się rozczarowaniem. Mimo wszystko tytuł został niesamowitym bestsellerem i siódmą najlepiej sprzedającą się grą roku 2017 w USA. W październiku 2019 ukazała się kontynuacja serii pod tytułem Breakpoint. Niestety została ona przyjęta w jeszcze gorszy sposób niż Wildlands. Najnowsza produkcja francuskiej firmy na Metacritic uzyskała średnią ocen wynoszącą zaledwie 58% (na PC). Niedawno na jej temat wypowiadał się CEO Ubisoft na spotkaniu z inwestorami i przyznał, że firma popełniła wiele błędów związanych z produkcją swojej najnowszej gry.

CEO Ubisoft przyznał, że firma popełniła wiele błędów przy produkcji Ghost Recon: Breakpoint. Jego zdaniem kontynuacje gier-usług muszą ukazywać się w dłuższych odstępach czasu – inaczej trudno zainteresować nimi graczy.

CEO Ubisoft: popełniliśmy wiele błędów z Ghost Recon Breakpoint [1]

Yves Guillemot na niedawnym zebraniu zapowiedział, że firma temperuje oczekiwania finansowe Ghost Recon Breakpoint oraz The Division 2. Te obydwa tytuły są kontynuacjami gier-usług, a Guillemot doszedł do konkluzji, że w przypadku tego modelu biznesowego sequele radzą sobie gorzej (ciekawe czy zgadza się z tym Bungie i Destiny 2?). Ponadto zdaniem CEO firmy Breakpointowi nie udało się w dostatecznym stopniu odświeżyć formuły Wildlands, a dodatkowo znaczna liczba bugów przyczyniła się do wyjątkowo negatywnego odbioru. Guillemot dodał również, że porównania do Wildlands skazują z góry Breakpoint na niepowodzenie, gdy poprzedni tytuł był rozwijany i usprawniany przez dwa lata. Właśnie ten aspekt jego zdaniem powoduje trudności w przyciągnięciu nowych graczy do kontynuacji popularnych gier-usług.

Ghost Recon Breakpoint PC - znamy szczegółowe wymagania

CEO Ubisoft: popełniliśmy wiele błędów z Ghost Recon Breakpoint [2]

CEO Ubisoft przyznał, że firma błędnie założyła, iż odstęp 30 miesięcy od premiery Wildlands i Breakpoint będzie wystarczający, aby rynek zainteresował się kontynuacją. Ponadto szef francuskiej korporacji przyznał, że zmiany w mechanice rozgrywki zostały odebrane bardzo negatywnie przez dużą część graczy. Ponadto Guillemot wyznał, że niewłaściwą decyzją okazało się wypuszczenie Breakpointa z pewnymi deficytami technicznymi. Firma sądziła, że kampania kooperacyjna przyćmi bugi (które wydawały się Ubisoftowi nieszczególnie problematyczne). Reakcja graczy była jednak zgoła odmienna. Ostatecznie CEO firmy przyznał, że kontynuacje gier-usług muszą mieć zapewniony dostatecznie długi cykl deweloperski, a sytuacja, która nastąpiła z Breakpoint dowiodła, że Ubisoft nie może pozwolić sobie na odstępstwa.

CEO Ubisoft: popełniliśmy wiele błędów z Ghost Recon Breakpoint [3]

Źródło: PC Gamer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 12

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.