Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Borderlands 3 - twórcy naprawili płynność gry oraz bugi

Jakub Krawczyński | 28-09-2019 07:00 |

Borderlands 3 - twórcy naprawili płynność gry oraz bugiPomimo tego, że Borderlands 3 to jedna z największych gier tego roku, deweloperzy nie zdołali zoptymalizować należycie gry na premierę. Sytuacja dotyczy zarówno wydajności tytułu na PC, jak również na każdą z konsol. W grze trudno było uzyskać stabilny klatkaż, jak również dochodziło do tzw. stutteringu. Ponadto implementację DirectX 12 można okrzyknąć mianem eksperymentalnej, gdyż nawet studio Gearbox odradza granie w ten sposób. Studio Gearbox opublikowało właśnie nową łatkę, która może wyeliminować przynajmniej część usterek technicznych, jakie trapiły tego sieciowego loot shootera. Przy okazji patch wprowadza również usprawnienia i modyfikacje rozgrywki.

Gearbox wypuścił nową aktualizację Borderlands 3. Wprowadza ona poprawki techniczne, jak również zmiany balansu rozgrywki.

Borderlands 3 - twórcy naprawili płynność gry oraz bugi [1]

Patch, który wydał Gearbox przede wszystkim minimalizuje ilość doczytywania się tekstur w tle podczas przycelowywania. Powinno to ustabilizować płynność gry, która mogła dramatycznie spaść w trakcie tej czynności. Innym bugiem, z którym uporali się twórcy były przycięcia gry, do których dochodziło u osób z długą listą znajomych. Ponadto deweloperzy poprawili ogólną stabilność gry. Wiele pozostałych poprawek tyczy się również funkcjonowania UI, trybu splitscreen, a także multiplayera. Pełną listę zmian można zobaczyć pod tym adresem. Poza sferą techniczną, Gearbox wprowadził liczne poprawki do rozgrywki, zmieniając jej balans, a także eliminując kilka bugów.

Borderlands 3 debiutuje na PC z mnóstwem bugów

Borderlands 3 - twórcy naprawili płynność gry oraz bugi [2]

Jeden z nich tyczył się mini-bossa o nazwie KillaVolt. Jego pokonanie było niezwykle trudne ze względu na pokrywanie przez niego całej podłogi elektrycznością. Gearbox twierdzi, że był to glitch, chociaż niektórzy użytkownicy oficjalnego forum w to nie wierzą. Wielu osobom może się natomiast nie spodobać osłabienie Porcelain Pipe Bomb, najpotężniejszego granatu w całej grze. Jego moc objawiała się tym, że był w stanie on wybuchnąć kilkukrotnie po kontakcie z jakimkolwiek obiektem. Dzięki niemu można było wygrać walki z bossami w przeciągu kilku sekund. Coś za coś... Fani Zane'a powinni się natomiast ucieszyć ze znacznego zwiększenia obrażeń jego hologramu oraz drona, natomiast FL4Kowi stonowano umiejętność Guerillas in the Mist (czas i ilość krytycznych obrażeń).

Borderlands 3 - twórcy naprawili płynność gry oraz bugi [3]

Źródło: Rockpapershotgun
0
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 17

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.