Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Battlefield V otrzyma już dziś patch dodający obsługę techniki DLSS

Damian Marusiak | 12-02-2019 17:00 |

Battlefield V otrzyma już dziś patch dodający obsługę techniki DLSSBattlefield V dla wielu okazał się rozczarowaniem ze względu na zbyt luźne podejście do tematyki II Wojny Światowej. Nie da się jednak ukryć, że to właśnie nowe dzieło studia EA DICE było bardzo mocno reklamowane pod względem nowej techniki Ray Tracing, którą można było odpalić na kartach graficznych NVIDIA GeForce RTX. W ostatnich tygodniach pojawiły się aktualizacje zwiększające wydajność śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Od pewnego czasu wiedzieliśmy także, że do gry zmierza nowa wersja supersamplingu w postaci DLSS. DICE poinformowało, że nowy patch wprowadzający wsparcie dla Deep Learning Super Sampling pojawi się jeszcze dzisiaj.

Jeszcze dzisiaj pojawi się nowy patch do gry Battlefield V, który doda obsługę techniki supersamplingu DLSS.

Battlefield V otrzyma już dziś patch dodający obsługę techniki DLSS [1]

Celem DLSS ma być istotne zwiększenie wydajności przy włączonym Ray Tracingu, ale bez istotnych negatywnych skutków w postaci gorszej jakości oprawy graficznej. Na pierwsze tytuły oferujące natywne wsparcie dla tej funkcji jeszcze czekamy, ale w najbliższym czasie coś w końcu powinno ruszyć w tym temacie. Metro: Exodus już w chwili debiutu w piątek będzie oferował zarówno Ray Tracing jak również DLSS, w przyszłym tygodniu z kolei wsparcie dla obu technik dostanie w końcu Shadow of the Tomb Raider. Nadchodzący Anthem również krótko po premierze ma otrzymać DLSS. Ponadto poznaliśmy szczegóły dotyczące kolejnych usprawnień wydajności w Battlefield V.

Battlefield V otrzyma już dziś patch dodający obsługę techniki DLSS [2]

Studio EA DICE poinformowało, że jeszcze dzisiaj pojawi się kolejna aktualizacja do gry Battlefield V. Ma ona przynieść kolejne wzrosty wydajności przy aktywnym Ray Tracingu, a oprócz tego pojawi się także oficjalne wsparcie dla DLSS. To z kolei powinno istotnie wpłynąć na wyniki wydajności z włączonym jednocześnie Ray Tracingiem. Dobrze, że coś konkretnego rusza w temacie wsparcia DLSS w nowych grach, gdyż bez wątpienia jest to jeden z asów nowej generacji kart GeForce RTX, a których obecnie praktycznie nigdzie nie można jeszcze wykorzystywać.

AKTUALIZACJA: Premiera nowego patcha do gry Battlefield V, który dodaje wsparcie dla DLSS został przełożony na 13 lutego na godzinę 10.

Źródło: DICE
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 81

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.