Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Ancestors: The Humankind Odyssey - co mówią pierwsze recenzje?

Dominik Wiśniewski | 28-08-2019 15:00 |

Ancestors: The Humankind Odyssey - co mówią pierwsze recenzje?27 sierpnia przyniósł nie tylko premierę gry Control, ale także inną dość ciekawą (jak się wydawało) produkcję. Mowa o Ancestors: The Humankind Odyssey. W produkcję tej przygodowej gry z elementami survivalowymi zaangażowany był Patrice Désilets – były pracownik takich firm jak Ubisoft oraz THQ i współtwórca trzech pierwszych odsłon cyklu Assassin’s Creed oraz Prince of Persia: The Sands of Time. To nazwisko na czele deweloperów z debiutującego studia Panache Digital wróżyło coś dobrego. W wielkim skrócie, jako gracz wcielamy się w małpiego praprzodka homo sapiens, by w toku rozgrywki rozwijać społeczność na drodze dalszej ewolucji. Jak wygląda efekt końcowy? Mocno przeciętnie.

Gra Ancestors: The Humankind Odyssey zebrała już pierwsze recenzje. Jak wyglądają opinie krytyków o pierwszym survivalu w czasach naszych małpich praprzodków? Niezbyt zachęcająco.

Ancestors: The Humankind Odyssey - co mówią pierwsze recenzje? [3]

Ancestors: The Humankind Odyssey - wymagania sprzętowe

Obecne oceny graczy w serwisie agregującym Metacritic wskazują (dość standardowo) wyższą ocenę od oceny krytyków. Ci dali produkcji uśrednione 69/100 punktów. Gracze zaś uraczyli tytuł 5,5/10 punktami. Co w produkcji zaskoczyło pozytywnie, a co rozczarowało? Zacznijmy od plusów, którym jest bezsprzecznie nowatorski pomysł. Nie ma co ukrywać - czegoś takiego jeszcze nie było. Pochwały zbierają się także urzekającemu systemowi ewolucji czy level designowi. Jednak chwalony przez jednych system ewolucji jest tępiony przez innych recenzentów, którzy twierdzą, że jest sztucznie rozciągnięty.

Ancestors: The Humankind Odyssey - co mówią pierwsze recenzje? [1]

Premiery gier sierpień 2019. Control, Blair Witch, Man of Medan

Frustrujące są także spotkania (walki) z drapieżnikami, nieporęczne wspinanie się czy wytwarzanie przedmiotów i manipulacja przedmiotami. Wszystko to oparte jest na próbach i błędach i powoduje często nużące doświadczenia. Gameplay uchodzi również za bardzo nierówny, ale jako największy błąd gry, poczytuje się konieczność powtarzania wszystkiego od nowa, gdy tylko nasz klan straci szansę (np. na wskutek losowego braku płodnych samic) na dalszy rozwój. Jak czytamy w recenzjach, po kilku takich doświadczeniach przestajemy mieć jakąkolwiek chęć na dalszą zabawę.

Ancestors: The Humankind Odyssey - co mówią pierwsze recenzje? [2]

Pomniejsze problemy upatruje się w cutscenkach, których nie można pominąć, czy problemach z animacjami. Wygląda więc na to, że tytuł nie urzekł społeczności graczy jak i recenzentów i zaliczył rozczarowujący start. A poniżej już wybrane oceny największych zagranicznych redakcji:

Źródło: Metacritic
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 7

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.