Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

AGO Esports nawiązuje współpracę z FlixBusem

Przemysław Banasiak | 21-02-2019 14:00 |

AGO Esports nawiązuje współpracę z FlixBusem Z roku na rok e-sport staje się coraz bardziej poważanym zajęciem i to już nie tylko w Azji czy Stanach Zjednoczonych. Branża ta przyciąga bowiem coraz większą publiczność, zarówno na żywo, jak i przed telewizorami i monitorami. Tym samym zwiększają się generowane pieniądze z reklam czy sprzedaży biletów i brandowanych gadżetów. Trend ten też zdaje się docierać do Polski. Świadczą już o tym nie tylko coraz liczniejsze imprezy, turnieje i ligi, ale i współprace dużych marek z najpopularniejszymi drużynami e-sportowymi. Dzisiaj skupimy się na ostatnim punkcie, bowiem AGO Esports zyskało kolejnego znanego i znaczącego partnera w postaci firmy FlixBus, , czyli giganta na rynku długodystansowego transportu zbiorowego.

Fani AGO Esports będą mogli korzystać ze zniżek na bilety FlixBusa.

AGO Esports nawiązuje współpracę z FlixBusem  [1]

FlixBus uruchomił połączenia z... wirtualną rzeczywistością

FlixBus poinformował wczoraj w swoim oficjalnym komunikacie prasowym o nawiązaniu współpracy z polską organizacją e-sportową w postaci AGO Esports, która rozpoczyna się wraz z połową lutego. Od teraz zielone logo przewoźnika znajdzie się na materiałach wideo produkowanych przez warszawską drużynę. Co więcej fani Jastrzebi będą mogli skorzystać z atrakcyjnych zniżek na przejazdy, która ma wynosić nawet do 20%. Oferta specjalna zostanie uruchomiona lada moment, bo przed turniejem IEM 2019 w Katowicach.

AGO Esports nawiązuje współpracę z FlixBusem  [2]

Farming Simulator z własną ligą esportową z dużymi nagrodami

To właśnie tam AGO Esport wystawi swoje dywizje wyspecjalizowane w strategii czasu rzeczywistego od Blizzarda, czyli StarCraft II oraz szalenie popularnym tytule battle royale od Epic Games w postaci Fortnite. Nawet jeśli ktoś nie jest fanem żadnej z wymienionych gier to nadal powinien cieszyć się z tej nowiny. Jest to bowiem kolejny dowód na to, że e-sport nabiera na znaczeniu w Polsce. Stwarza to nowe możliwości zarówno dla osób młodych, pasjonujących się graniem, jak i widzów, którzy chcieli by kibicować swoim rodakom.

Źródło: FlixBus
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.