Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Resident Evil Requiem - twórcy o walkach z bossami, także w porównaniu z poprzednikami. Powrót do korzeni

Szymon Góraj | 03-10-2025 10:30 |

Resident Evil Requiem - twórcy o walkach z bossami, także w porównaniu z poprzednikami. Powrót do korzeniJedno z najpopularniejszych IP w historii zdążyło już pokazać wiele twarzy. Z początku wizja artystyczna była silnie uzależniona od technologicznych ograniczeń, ale oczywiście z czasem znacznie bardziej liczyła się po prostu wizja twórców. Residenty niejednokrotnie zaliczały wpadki, ale zawsze potem pojawiały się gry przełomowe, które przywracały je na właściwe tory. Resident Evil Requiem ma być końcem pewnej ery, ale ze znajomymi akcentami.

W Resident Evil Requiem mamy napotkać bossów, których trzeba będzie pokonać bardziej sposobem aniżeli brutalną siłą. Ma to stanowić swoisty powrót do pierwszych odsłon słynnej serii.

Resident Evil Requiem - twórcy o walkach z bossami, także w porównaniu z poprzednikami. Powrót do korzeni [1]

Resident Evil Requiem - nowa gra Capcomu prezentuje się lepiej niż przewidywano na Nintendo Switch 2

Jak dotąd nastroje związane z zaplanowanym na luty przyszłego roku tytułem są bardzo pozytywne. Capcom regularnie dostarcza nowych informacji, a ostatnio pojawiły się kolejne rozmowy z samymi twórcami. Nie tak dawno stwierdzili, że Resident Evil Requiem będzie "niemalże upgradem" w stosunku do RE2. Teraz zaś odnieśli się do kwestii związanych z jednym z bardziej interesujących zagadnień w tym survival horrorze:  starć z bossami. I w tym przypadku możemy spodziewać się swoistego powrotu do korzeni.

Resident Evil Requiem - twórcy o walkach z bossami, także w porównaniu z poprzednikami. Powrót do korzeni [2]

Resident Evil Requiem - mocny fragment gry na zwiastunie. Rodzina Ashfordów w opałach

Pełniący funkcję reżysera Resident Evil Requiem Koshi Nakanishi potwierdził, że tradycyjnie czekają nas starcia z bossami. Nie będą one jednak obfitowały w jakąś szaloną akcję z bronią, a pilną obserwację otoczenia i wypracowanie odpowiednich rozwiązań - ma to więc przypominać bardziej RE i RE2. To zresztą dobrze się będzie komponować z Grace Ashcroft, osobą z początku przerażoną zaistniałą sytuacją, nieradzącą sobie specjalnie z walką w terenie i dopiero z czasem przezwyciężającą słabości. Nie ustają z kolei plotki o pojawieniu się Leona Kennedy'ego. Sekwencje z jego udziałem miałyby być bardziej nastawione na akcję, co oczywiście byłoby sensowne, zważywszy na jego nieprawdopodobne doświadczenie bojowe.

Resident Evil Requiem - twórcy o walkach z bossami, także w porównaniu z poprzednikami. Powrót do korzeni [3]

Źródło: Insider Gaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 4

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.