Redmi - chiński producent podał statystyki sprzedaży całej serii smartfonów po 10 latach. Wynik jest całkiem imponujący
Przedsiębiorstwo Xiaomi zostało założone w 2010 roku w Pekinie, zaś jego pierwszym smartfonem był Xiaomi Mi 1. Modele tej marki stawały się z czasem coraz popularniejsze i to pomimo bardzo nikłego marketingu. Wszystko przez dobrze wycenione urządzenia, które przy okazji miały sporo do zaoferowania. Trzy lata po założeniu firmy ukazała się seria Redmi, która stała się ulubieńcem wielu osób, ponieważ kontynuowała trend budżetowych smartfonów w dobrych cenach. W 2019 roku Redmi stało się odrębną marką. Po dekadzie od wprowadzenia tej serii Xiaomi podzieliło się liczbą sprzedanych urządzeń.
Po 10 latach od wprowadzenia serii smartfonów o nazwie Redmi firma Xiaomi postanowiła podzielić się wynikami sprzedaży. Liczba robi wrażenie, mimo że każdy z nas wie, jak popularne są smartfony z tej submarki.
Test smartfona Redmi Note 12 Pro+ 5G – dopakowany średniak, który fotografią chce konkurować nawet z flagowcami
Wiadomość o liczbie sprzedanych sztuk z serii, a teraz już marki Redmi, podał starszy wiceprezes Xiaomi - Lu Weibing. Okazuje się, że przez dekadę sprzedano miliard egzemplarzy. Wynik jest naprawdę zaskakujący i to pomimo faktu, że seria cieszy się ogromną popularnością (w czwartym kwartale 2019 roku do dziesięciu najpopularniejszych modeli na świecie zaliczały się Redmi Note 8 oraz Redmi Note 8 Pro). Z tej okazji odbyła się ceremonia, na którą zostali zaproszeni partnerzy firmy Xiaomi, którzy wspierali markę Redmi przez cały czas.
Test Redmi Note 11 Pro. Sprawdzamy czy najnowszy smartfon z popularnej serii Note zasłużył na dopisek Pro?
W międzyczasie marka Redmi skupiła się na produkowaniu smartfonów o specyfikacji, której nie można już zaliczyć do budżetowej. Wspomnieć można choćby o nadchodzących modelach z serii Redmi K70, gdzie w przypadku modelu Pro współpracowano z Lamborghini, a smartfony z tym dopiskiem otrzymają flagowy układ Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3. Spoglądając na historię firmy Xiaomi, można zauważyć, że cały czas notuje ona wzrost. Z wykresu poniżej widać też wyraźnie, że marka Huawei była bardzo bliskim rywalem i gdyby nie przymusowe wycofanie się z niektórych rynków, sytuacja mogłaby teraz wyglądać nieco inaczej.
Powiązane publikacje

Smartfony iPhone 17 Pro i Pro Max jednak bez antyrefleksyjnej powłoki ekranu. Flagowce Samsunga nadal pozostaną wyjątkowe
22
Premiera smartfona CMF Phone 2 Pro oraz słuchawek CMF Buds 2, Buds 2 Plus i Buds 2a. Opłacalność przede wszystkim
3
OnePlus 13T - premiera wyczekiwanego flagowca. Na pokładzie Snapdragon 8 Elite, 6,3-calowy ekran i bateria 6260 mAh
20
Premiera smartfonów Motorola razr 60 ultra, razr 60, edge 60 pro i edge 60. Ciekawe wykończenie, Android 15 i moto ai na pokładzie
10