Redfall - nadchodząca gra od twórców Prey będzie największą w dorobku Arkane. Opublikowano kulisy produkcji
Studio Arkane (Dishonored, Prey, Deathloop) od jakiegoś już czasu pracuje nad nową grą FPS z otwartym światem. Mowa o Redfall, które ma pojawić się na PC oraz Xboksie Series X/S już w przyszłym roku (o ile nie "dostąpimy" przełożenia premiery, bo ostatnio jest to w modzie). Na tę chwilę mamy wciąż tylko dość szczątkowe informacje na temat produkcji. Wiemy niemniej, że jej akcja przeniesie nas na wyspę opanowaną przez wampiry. Okazuje się też, że Redfall ma oferować naprawdę sporą mapę - na pewno większą, niż Prey.
Okazuje się, że Redfall (nadchodząca gra FPS studia Arkane) ma oferować naprawdę sporą mapę (otwarty świat) - na pewno większą, niż w grze Prey.
Recenzja Prey PC - Miszmasz Bioshock, Dishonored i System Shock
Redfall będzie strzelanką z otwartym światem, stąd naszymi głównymi zajęciami będzie zbieranie przedmiotów, wypełnianie zadań oraz walka. Co ciekawe, tytuł zaproponuje nam także zabawę w kooperacji do maksymalnie czterech osób i wiele wskazuje na to, że będzie to takie Dying Light, z tym że zamiast zombie, będą tu wampiry. Serwis GameSpot opublikował właśnie obszerny, trwający ponad 21 minut film ukazujący kulisy produkcji gry (poniżej), toteż możecie się z niego dowiedzieć wielu ciekawostek na temat nowego dzieła Arkane. My skupimy się jednak głównie na wielkości nadchodzącej produkcji.
Forza Motorsport, Diablo IV, Redfall, Scorn oraz Starfield - nowe materiały z konferencji Xbox & Bethesda Games Showcase
Otóż jak poinformowali deweloperzy, pojedynczy region z farmą w Redfall (będący wszak jedną zaledwie sekcją mapy), będzie większy niż cała stacja kosmiczna Talos, w której rozgrywały się wydarzenia z Prey. Nawiasem mówiąc, stacja Talos miała rozmiar pięciu boisk do futbolu amerykańskiego (jedno mierzy około 110 x 50 metrów). Deweloperzy z Arkane uspokajają przy tym, że ich celem nie jest stworzenie ogromnego otwartego świata po to tylko, by imponował. W grze poruszać się będziemy mianowicie wyłącznie pieszo, stąd gracz mógłby się do tak sporego terenu szybko zniechęcić.
Powiązane publikacje

StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
13
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
4
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
10
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124