Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Red Dead Redemption na PC oficjalnie zaprezentowane. Gra zaoferuje wsparcie dla technik NVIDIA DLSS 3.7 i AMD FSR 3

Damian Marusiak | 08-10-2024 15:35 |

Red Dead Redemption na PC oficjalnie zaprezentowane. Gra zaoferuje wsparcie dla technik NVIDIA DLSS 3.7 i AMD FSR 3W sierpniu zeszłego roku gra Red Dead Redemption w formie portu trafiła na konsole PlayStation 4 oraz Nintendo Switch. O wersji komputerowej przez długi czas było cicho, choć od kilku tygodni pojawiło się coraz więcej przesłanek, że taka wersja również w końcu trafi na rynek. Wzmianki o niej przewijały się nie tylko w oprogramowaniu Rockstar Launcher, ale nawet w cyfrowym sklepie PlayStation Store. Rockstar Games w końcu oficjalnie potwierdza port na komputery i co ciekawe, nie zabraknie wsparcia dla współczesnych technik skalowania, takich jak NVIDIA DLSS czy AMD FSR.

Rockstar Games oficjalnie ogłosił PC wersję gry Red Dead Redemption wraz z dodatkiem Undead Nightmare. Produkcja zadebiutuje na komputerach dokładnie 29 października. Co ciekawe, mimo leciwego wieku gry, otrzyma ona obsługę zarówno NVIDIA DLSS 3.7 jak i AMD FSR 3.

Red Dead Redemption na PC oficjalnie zaprezentowane. Gra zaoferuje wsparcie dla technik NVIDIA DLSS 3.7 i AMD FSR 3 [1]

Red Dead Redemption wreszcie trafi na PC? Przebój od Rockstar Games ma szanse oficjalnie zadebiutować na blaszakach

Red Dead Redemption wraz z dodatkiem Undead Nightmare, trafi na komputery dokładnie 29 października tego roku. Za port odpowiada studio Double Eleven, które wcześniej przygotowało wersję na PlayStation 4 oraz Nintendo Switch. Opublikowany poniżej trailer raczej jasno wskazuje, że większych zmian wizualnych nie powinniśmy oczekiwać. Nie oznacza to jednak, że nie będzie niczego nowego na PC. Przede wszystkim Red Dead Redemption będzie wspierał monitory o proporcjach 21:9 jak i 32:9. Nie zabraknie również obsługi rozdzielczości 4K i maksymalnie 144 klatek na sekundę, a także formatu HDR10. Sterowanie również zostało w pełni dostosowane pod klawiaturę oraz mysz.

Red Dead Redemption na PC oficjalnie zaprezentowane. Gra zaoferuje wsparcie dla technik NVIDIA DLSS 3.7 i AMD FSR 3 [2]

GTA 6 oficjalnie zaprezentowane! Pierwszy trailer prezentuje nam słoneczne Vice City oraz dwójkę głównych bohaterów

Biorąc pod uwagę, że gra nie należy do specjalnie rozbudowanych gier, stricte pod względem technologicznym, zaskakująca jest informacja o obsłudze technik skalowania NVIDIA DLSS 3.7 oraz AMD FSR 3. Jakby tego było mało, posiadacze kart NVIDIA GeForce RTX 4000 będą mogli włączyć generator klatek. Wśród opcji graficznych wyszczególniono natomiast takie aspekty jak zasięg widzenia czy jakość cieni. Premiera odbędzie się na Rockstar Launcher, Steam oraz Epic Games Store, przy czym start przedsprzedaży oraz ogłoszenie cen odbędzie się bliżej końca obecnego tygodnia.

Źródło: Rockstar Games
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 73

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.