Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Recenzje Godfall – średnio udane Anthem z mieczami i młotami

Bartosz Woldański | 11-11-2020 22:00 |

Recenzje Godfall – średnio udane Anthem z mieczami i młotamiJuż jutro odbędzie się premiera Godfall autorstwa niezbyt znanego studia Counterplay Games, które zostało wzięte pod skrzydła znacznie bardziej rozpoznawalnej firmy Gearbox. W przededniu debiutu gry na (czasową) wyłączność konsoli PlayStation 5 i platformy Epic Games Store w przypadku wersji PC do sieci wypłynęły pierwsze recenzje. Miszmasz Dark Souls, Destiny, Anthem i Borderlands, jak można było spodziewać się po niezbyt dużym doświadczeniu studia Counterplay Games, okazał się średnio udany, ale zapieczętowany w ładnym opakowaniu. To jednak nie powinno dziwić, bo gra jest jednym z pierwszych tytułów tworzonych z myślą wyłącznie o konsolach nowej generacji. I recenzje krytyków potwierdzają, że Godfall to bardzo ładny slasher z niewykorzystanym potencjałem.

W przededniu premiery Godfall, miksu Dark Souls, Destiny i Borderlands, pojawiły się pierwsze recenzje gry. Nie są one zbyt dobre - średnia przekracza ledwie 60%, a gra określana jest Anthem z mieczami i toporami. 

Recenzje Godfall – średnio udane Anthem z mieczami i młotami [1]

Godfall – wymagania sprzętowe slashera na wyłączność PC i PS5

Godfall zbiera dość przeciętne oceny – w chwili pisania średnia w serwisach Metacritic i OpenCritic wynosi odpowiednio 62% i 61%. Według recenzentów tytuł zapożycza elementy z takich gier jak God of War i seria Souls (system walki) oraz Destiny i Borderlands (system łupów). Niektórzy z nich określają omawianego RPG-a akcji w klimacie high fantasy od studia Counterplay Games  jako Anthem z mieczami, co nie jest dobrą rekomendacją (nie ma tu tylko kooperacji). Walka jest dość toporna i przesadnie skomplikowana, która męczy przez wszechobecne „grindowanie” (charakterystyczne dla gatunku MMORPG powtarzanie określonych czynności). Do tego zwraca się uwagę na kiepsko zarysowaną i skromną fabułę oraz przede wszystkim na powtarzalną strukturę rozgrywki i misji. Fani zbieractwa łupów i slasherów mogą jednak znaleźć w niej zalety. W Godfall nie zabrakło też ciekawych mechanik, ale czuje się niewykorzystany potencjał. Dość zgodnie w recenzjach pojawiają się pozytywne głosy o grafice, którą możecie ocenić na zwiastunach i gameplayach. 

Premiery gier listopad 2020 - DiRT 5, Assassin's Creed i Call of Duty

Ray tracing w Godfall nie będzie dostępny w dniu premiery (nie znamy dokładnej daty implementacji śledzenia promieni), która została ustalona na 12 listopada (PC) i 19 listopada 2020 roku (PlayStation 5). Wyłączność na PS5 ograniczy się do sześciu miesięcy i gra powinna zadebiutować na Xboksie Series X/S w okolicach 21 maja 2021 roku. Nie wiadomo, czy w przypadku wersji na Epic Games Store też mowa o takim samym okresie, czy zostanie on wydłużony do roku (prawdopodobnie nie). Na koniec zostawiliśmy listę ocen Godfall wybranych serwisów (niektórzy redaktorzy nie wystawili jeszcze grze not):

Godfall w ocenach przykładowych zagranicznych serwisów:

  • God is a Geek – 8,5/10
  • GamesRadar+ – 3,5/5
  • Shacknews – 7/10
  • TheGamer – 2,5/5
  • Digital Trends – 2,5/5
  • EGM – 4/10

Recenzje Godfall – średnio udane Anthem z mieczami i młotami [2]Recenzje Godfall – średnio udane Anthem z mieczami i młotami [3]Recenzje Godfall – średnio udane Anthem z mieczami i młotami [4]

Źródło: Metacritic, OpenCritic
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 41

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.