Project CARS - 1080p na PlayStation 4, 900p na Xbox One, 12K na PC
Walka pomiędzy konsolami Xbox One i PlayStation 4 od początku ich rynkowej dostępności jest bardzo ekscytująca... Nie trzeba być wróżbitą, aby przewidzieć, które ze wspomnianych urządzeń zaoferuje gorszą jakość grafiki w dowolnej nadchodzącej produkcji. Pewne różnice w specyfikacji technicznej polegające głównie na dostępie do pamięci powodują, że deweloperzy radzą sobie lepiej przy tworzeniu gier przeznaczonych dla produktu od Sony - podobnie będzie z nadchodzącym Project CARS. Slightly Mad Studios, czyli studio znienawidzone przez wszystkich niecierpliwych graczy (za sprawą opóźnień) poinformowało wczoraj o kolejnych szczegółach swojej produkcji. Project CARS mające być prawdziwą rewolucją na rynku gier wyścigowych będzie wyświetlane w różnych rozdzielczościach na konsolach nowej generacji.
Słabsza rozdzielczość na Xbox One nie jest żadną nowością.
W przypadku Sony PlayStation 4 gracze będą mogli cieszyć się z natywnego Full HD (1920 x 1080 pikseli) przy odpowiedniej płynności (60 klatek na sekundę), natomiast posiadacze Xbox One po raz kolejny będą musieli pogodzić się z rozdzielczością 900p (1600 x 900 pikseli). Na całe szczęście, urządzenie od Microsoftu również zapewni względnie stałe 60 klatek na sekundę. W przypadku komputerów osobistych wszystko będzie zależało od posiadanej konfiguracji sprzętowej.
Minimalne wymagania sprzętowe Project CARS
- Procesor - Intel Core 2 Quad Q8400 (2,66 GHz) / AMD Phenom II X4 940 (3,0 GHz)
- Karta graficzna - NVIDIA GTX 260 / AMD Radeon HD 5770
- Pamięć operacyjna - 4 GB
Rekomendowane wymagania sprzętowe Project CARS
- Procesor - Intel Core i7-3700 (3,5 GHz) / AMD FX-8350 (4,0 GHz)
- Karta graficzna - NVIDIA GTX 600 / AMD Radeon HD 7000
- Pamięć operacyjna - 8 GB
Slightly Mad Studios zapowiedziało, że Project CARS na PC będzie można uruchomić nawet w rozdzielczości 12K, ale o tym wiedzieliśmy już po tegorocznych targach CES 2014, kiedy to zwiedzający mogli na własnej skórze doświadczyć rozgrywki na kilku monitorach. Długo wyczekiwana gra ma zadebiutować w połowie maja na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: VideoGamer / Project CARS
Powiązane publikacje

Oprogramowanie Nintendo Switch 20.0.0 - Wirtualne Karty Gier, GameShare i przygotowanie systemu na premierę Switch 2
1
StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
15
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
5
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
10