Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国
 

Twitter z optymistycznymi wynikami kwartalnymi za 2018 rok

Twitter z optymistycznymi wynikami kwartalnymi za 2018 rokTwitter ogłosił wyniki finansowe za czwarty kwartał, a także cały 2018 rok obrotowy. W ciągu ostatnich 12 miesięcy twórcy portalu społecznościowego zaksięgowali 1,2 mld dolarów dochodu, co jest dużą skrajnością do 108 mln dolarów straty odnotowanej na końcu 2017 roku. Przychody firmy wynoszą 3,04 mld dolarów, z czego 909 mln dolarów zostało wygenerowane w przeciągu ostatniego kwartału. Stanowi to 24 proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu z poprzedniego roku. Twitter ujawnił również liczby dot. bazy swoich użytkowników. Internauci, którzy korzystają z portalu co najmniej raz w miesiącu, stanowią 321 mln, czyli mniej niż w którymkolwiek z czterech poprzednich kwartałów.

Twitter opublikował dane dot. roku obrotowy oraz wyników kwartalnych z końca 2018 roku. Firma po raz pierwszy od dawna zaczęła zarabiać na działaniu prowadzonego przez nią portalu społecznościowego.

Twitter z optymistycznymi wynikami kwartalnymi za 2018 rok [1]

Firma odnotowała spadek w skali roku zarówno w kwestii użytkowników międzynarodowych, jak i lokalnych (amerykańskich). Dobrą wiadomością jest informacja o stałym, codziennym wzroście liczby użytkowników serwisu, co jest dobrą wiadomością dla inwestorów. Na chwilę obecną serwis posiada 126 mln aktywnych użytkowników codziennie korzystających z serwisu, dzięki którym serwis zarabia pieniądze – m.in. za sprawą ich monetyzacji. Rok wcześniej portal społecznościowy mógł pochwalić się 115 mln użytkowników przynoszących dochody firmie.

Na Twittera zalogujesz się od teraz za pomocą klucza USB

Twitter z optymistycznymi wynikami kwartalnymi za 2018 rok [2]

Podział przychodów za czwarty kwartał umieszczony w opublikowanym raporcie ujawnia, że 791 mln dolarów pochodzi bezpośrednio z treści reklamowych. Przychody z przetwarzania danych osobowych przyniosły Twitterowi zastrzyk gotówki wynoszący 118 mln dolarów. Okres świąteczny przełożył się na dochody rzędu 255 mln dolarów, co jest liczbą prawie trzy razy większą od tej, którą serwis wygenerował w okresie od października do grudnia 2017 roku. To dobre wiadomości, ponieważ od wielu lat firma stojąca za serwisem społecznościowym nie była w stanie w żaden sposób spieniężyć swojej działalności.

Źródło: Gsmarena
0
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 3

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.