Powstał pierwszy elektryczny SUV z logiem i technologiami Razer
Dwa lata temu Razer spróbował swoich sił w świecie smartfonów, wydając Razer Phone, a następnie jego następcę Razer Phone 2. Tym razem popularny producent urządzeń peryferyjnych dla graczy postanowił wydać... swój pierwszy samochód. Jest to SUV z napędem elektrycznym, a technicznie Razer nie jest jego producentem, ale firma wyposażyła go w swoje rozwiązania, takie jak Chroma oraz Hue, a także technologię audio. Za wykonanie odpowiedzialna jest chińska firma NIO, która weszła w partnerstwo z Razerem. Auto nosi nazwę NIO ES6 Night Explorer Limited Edition. Samochód ma być zaprezentowany w trakcie targów ChinaJoy2019. NIO podało parametry, jak i cenę auta.
Firma NIO ogłosiła współpracę z Razerem. W jej ramach powstał ES6 Night Explorer Limited Edition, SUV o napędzie elektrycznym z technologiami Chroma i Hue oraz THX Spatial Audio od Razera.
Pod maską, znajdziemy tutaj silnik elektryczny o mocy 544 koni mechanicznych. Dzięki niemu SUV jest w stanie rozwinąć prędkość od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy. Samochód został wyposażony – a jakże – w system oświetlenia Razer Chroma LED oraz Hue, jak również posiada technologię THX Spatial Audio. Z racji tego, że jest to limitowana edycja, wyprodukowano jedynie 88 sztuk z tej serii. Projekt ten ma być jednak początkiem współpracy firm NIO i Razer. NIO ES6 Night Explorer Limited Edition ma kosztować 467 800 yuanów (czyli około 261 532 złotych), ale ukaże się wyłącznie w Chinach.
Razer Viper esportowa mysz z nowymi przełącznikami optycznymi
Auto obrandowane logiem z wielkim zielonym wężem wygląda jednak bardziej jak sponsorowany pojazd rajdowy aniżeli samochód do użytku codziennego. Standardowy model ES6 (na którym Night Explorer jest oparty), wydany w 2018 odznaczał się karoserią z włókna węglowego, wzmocnionej stali oraz stopu aluminium 7075. Ponadto wyposażony był w dwa indukcyjne silniki elektryczne, każdy z momentem obrotowym 305 Nm. Prędkość maksymalna wynosiła 200 km/h, a zasięg na akumulatorze 70 kWh wynosił 420 km. Nie wiemy na razie, czy firma NIO nie podrasowała parametrów wersji Night Explorer Limited Edition, choć zwiększone przyspieszenie może na to wskazywać.