Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Pillars of Eternity - tryb turowy po dziesięciu latach od premiery do jednej z najlepszych gier cRPG XXI wieku. Na razie w wersji beta

Szymon Góraj | 05-11-2025 09:30 |

Pillars of Eternity - tryb turowy po dziesięciu latach od premiery do jednej z najlepszych gier cRPG XXI wieku. Na razie w wersji betaNiezależnie od opinii na temat ich nowszych gier, trudno się kłócić ze stwierdzeniem, że Obsidian Entertainment najlepsze lata ma dawno za sobą. W zespole brakuje najważniejszych postaci odpowiadających za wielkie sukcesy, a same gry są zaledwie cieniem dawnej chwały. Wiosną 2015 roku doszło do premiery Pillars of Eternity, znakomitego cRPG mającego ogromne znaczenie dla gatunku. O dziwo dopiero po takim czasie gra otrzymuje tryb turowy.

Od 5 listopada można wziąć udział w publicznej becie umożliwiającej zagranie w wersję beta turowego trybu w Pillars of Eternity. 

Pillars of Eternity - tryb turowy po dziesięciu latach od premiery do jednej z najlepszych gier cRPG XXI wieku, na razie w wersji beta [1]

Pillars of Eternity to prawie jak Baldur's Gate III - Recenzja

Zaczęło się od zbiórki na Kickstarterze i po entuzjastycznej reakcji społeczności Pillars of Eternity zadebiutowało się na rynku. Gra nie była może idealna, ale zachwycała złożonością, świetnymi światotwórczymi rozwiązaniami i najlepszymi cechami klasycznych gier RPG spod znaku Baldur's Gate'a, czy Neverwinter Nights. Obsidian był wtedy w znakomitej formie, toteż potem pojawiła się jeszcze kontynuacja (choć niestety nie miała już aż tak dobrych finansowych wyników). Ale o dziwo tylko Deadfire dostało po czasie tryb turowy, a nie "jedynka" - aż do teraz.

Fallout 2 - minęło 27 lat od powstania postapokaliptycznego arcydzieła i jednej z najlepszych gier RPG w historii

Zapowiedź otrzymaliśmy od samego Josha Sawyera. Możemy liczyć na poprawki względem turowego trybu zaimplementowanego po czasie w drugich Pillarsach - tak jak szybsze tempo (i, siłą rzeczy, podwyższona śmiertelność) - pojawi się również opcja przeskakiwania pomiędzy klasyczną wersją a turową. Kolejność działań kompanów i przeciwników będzie zależała od ich szybkości, zaś zażywanie mikstur tudzież zmiana broni będą aktywnościami darmowymi - z tym, że teraz będą one limitowane na turę. Należy pamiętać, że to wciąż publiczna beta, więc należy liczyć się z pewnymi niedociągnięciami w trakcie. Trudno na obecną chwilę liczyć, że dostaniemy niedługo trzecią część serii, ale być może popularność tego rozwiązania przyczyni się w jakimś zakresie do pojawienia się kontynuacji z prawdziwego zdarzenia.

Pillars of Eternity - tryb turowy po dziesięciu latach od premiery do jednej z najlepszych gier cRPG XXI wieku, na razie w wersji beta [2]

Pillars of Eternity - tryb turowy po dziesięciu latach od premiery do jednej z najlepszych gier cRPG XXI wieku, na razie w wersji beta [3]

Źródło: WCCFtech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 15

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.