Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Pierwsza rocznica otwarcia biura Lenovo Technology Polska

lukasrz | 30-08-2006 16:47 |

Logo LenovoW sierpniu 2006 roku przypada pierwsza rocznica działalności Lenovo na polskim rynku. W tym czasie firma z sukcesem wprowadziła do swojej oferty pierwsze produkty skierowane na rynek konsumencki Lenovo 3000 oraz nowe serie komputerów ThinkPad. Na początku sierpnia br. Lenovo Polska przeniosła się do nowej siedziby. W sierpniu 2006 roku przypada pierwsza rocznica działalności Lenovo na polskim rynku. W tym czasie firma z sukcesem wprowadziła do swojej oferty pierwsze produkty skierowane na rynek konsumencki Lenovo 3000 oraz nowe serie komputerów ThinkPad. Na początku sierpnia br. Lenovo Polska przeniosła się do nowej siedziby.

„Ten rok był bardzo ważny dla naszej firmy. Nasze produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem rynku. Klienci i Partnerzy mogli przekonać się, że komputery w ofercie Lenovo to innowacyjne, wysokiej jakości rozwiązania” – powiedział Marek Borówka, Dyrektor Generalny Lenovo Polska. „Pierwsze urodziny naszej firmy zbiegły się w czasie z dwudziestą piątą rocznicą powstania pierwszego komputera PC. Jest to szczególnie ważne dla nas wydarzenia bowiem to właśnie Lenovo, trzeci na świecie producent komputerów PC, „przejął pałeczkę” od IBM w dziedzinie rozwoju i marketingu komputerów osobistych”.

Lenovo Polska, która powstała w wyniku globalnej fuzji Lenovo Group i działu komputerów osobistych IBM, oferuje dziś pełną gamę notebooków ThinkPad, komputerów stacjonarnych z linii ThinkCenter, monitorów ThinkVision oraz najnowsze rozwiązania technologiczne z zakresu ThinkVantage Technology i ThinkVantage Security Technology. W kwietniu 2006 roku oferta polskiego oddziału firmy została rozszerzona o globalne produkty sygnowane logo Lenovo – notebooki i komputery stacjonarne z rodziny Lenovo 3000.

„Polscy klienci mogli poznać nasze nowe produkty sygnowane już logo Lenovo - seria 3000 - skierowane dla firm z sektora MSP i klientów indywidualnych. Chcemy mocno zaistnieć na tym rynku i patrząc na dotychczasowe efekty sprzedaży jestem przekonany, że osiągniemy ten cel.” – powiedział Sylwester Zdziobłowski, Dyrektor Zarządzający Lenovo Polska.

Firma w ciągu pierwszego roku działalności bardzo dynamicznie rozwijała kanał sprzedaży na terenie całej Polski. Obecnie tworzy go 2500 Partnerów Handlowych oraz 5 dużych Dystrybutorów – ABC DATA, RRC, Techmex, TechData i Action.

„Nasi Partnerzy Handlowi bardzo pozytywnie przyjęli nowa markę komputerów i chętnie rekomendują ją swoim klientom. Poza wsparciem sprzedażowym, intensyfikujemy działania marketingowe. Mam tutaj na myśli zarówno działania lokalne – np. program lojalnościowy Lenovo G.O.L, szkolenia, konkursy - jak i globalne działania budujące świadomość marki – np. sponsorowanie Olimpiad w Turynie i Pekinie czy nawiązanie współpracy z Ronaldinho, który został ambasadorem marki Lenovo” – powiedział Jan Sobieszczański, Dyrektor Handlowy Lenovo Polska.

Na początku sierpnia br. firma Lenovo Polska przeniosła się do nowej siedziby. Przeprowadzka zbiegła się w czasie z pierwszą rocznicą dzialalności firmy na polskim rynku. Nowy adres biura to: budynek CITY House w Alei Krakowskiej 271 w Warszawie. Wiąże się to także ze zmianą numerów telefonów, które zamiast początkowych cyfr 022 878.... rozpoczynają się od 022 395 (cztery ostatnie cyfry pozostają bez zmian).

Lenovo jest trzecim pod względem wielkości producentem komputerów PC na świecie. Model biznesowy oparty jest na innowacyjności, wydajności operacyjnej oraz inwestycjach w rozwijające się rynki. Firma, która powstała poprzez przejęcie działu komputerów osobistych IBM przez Lenovo Group, posiada centra badawcze w Yamato (Japonia), Pekinie, Szanghaju i Shenzhen (Chiny) oraz w Raleigh (USA). Lenovo rozwija, produkuje i wprowadza na światowe rynki niezawodne, bezpieczne oraz łatwe w obsłudze urządzenia z zakresu komputerów i elektroniki użytkowej.

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.