PGA 2013 - Najwięcej zyskało CDP.pl
Dziś mija tydzień od rozpoczęcia targów Poznań Game Arena 2013, a więc jest to dobry czas na podsumowania. Najpierw jednak cofnijmy się pamięcią do ubiegłego roku... Co na PGA 2012 zrobiło największą furorę? Ano traktor Ursus postawiony na hali wystawowej przez CDP.pl. Warto więc zastanowić się co w tym roku najbardziej zainteresowało odwiedzających i o czym najwięcej mówiło się w mediach (niekoniecznie tych powiązanych z grami) oraz telewizji. Była to niewątpliwie wielka akcja rozdawania aż 120 tysięcy gier zorganizowana przez CDP.pl. Wietrzenie magazynów się powiodło, gracze zyskali, a firma poprawiła swój wizerunek. Nie obyło się oczywiście bez kilku incydentów, które w mainstreamowych źródłach zostały od razu przerobione na afery typu "dzieci zabijają się o gry" - przyznać trzeba, że w pewnych momentach tak to niestety wyglądało. Nie ma jednak co narzekać, w końcu jesteśmy Polakami i mamy taką mentalność - co za darmo, trzeba brać... Wracając jeszcze na chwilę do samego eventu to rekordy, zgodnie z oczekiwaniami zostały pobite - targami zainteresowało się 41 200 zwiedzających. W sumie oglądać mogliśmy stoiska 59 wystawców i spotkać ponad 400 przedstawicieli mediów.
Źródło: PurePC