Painkiller Redux: screeny fanowskiego remake'a na Unreal Engine 4
Każdy z nas ma taką grę, w którą grał w czasach dzieciństwa czy młodości i wspomina ją z rozrzewnieniem. I niemal każdy, kto wraca po latach do takiej produkcji łapie się za głowę i żałuje tego powrotu, zaczynając się zastanawiać, jak owo dzieło nie wypaliło mu oczu tych naście lat temu. Dla mnie taką produkcją jest chociażby Painkiller, który wydany w 2004 roku czarował nie tylko muzyką ale i grafiką. Dziś próba gry w Painkillera, kończy się jedynie zawartym w tytule bólem... oczu. Na szczęście produkcja miała (i wciąż ma) na tyle spory fandom, że jeden z zespołów zebranych wokół gry - STR_Paragor postanowił odświeżyć produkcję. Do sieci trafiły pierwsze screeny z początkowych lokacji gry.
Grupa STR_Paragor udostępnia screeny z remake'u Painkiller: Redux, który tworzony jest na silniku Unreal Engine 4. Zakończono właśnie pracę nad pierwszym rozdziałem.
Star Citizen: nowy trailer z plejadą celebrytów i świetną grafiką
Painkiller pojawił się w 2004 roku na pecetach, a w dwa lata później na konsoli Microsoftu. Za tytuł odpowiedzialne było polskie studio People Can Fly, zainicjowane m.in. przez Adriana Chmielarza (który powołał także studio The Astronauts stojące za Zaginięciem Ethana Cartera). Painkiller stał się tytułem tak dobrym, że doczekał się wielu kontynuacji i rozszerzeń jak Painkiller: Battle out of Hell, Painkiller: Overdose, Painkiller: Resurrection czy najmłodsze Painkiller Hell & Damnation. Dziś przyszła pora na odświeżenie pierwszej części tej kultowej serii. Grupa STR_Paragor udostępnia screeny z remake'u, który tworzony jest na silniku Unreal 4.
Recenzja Painkiller: Hell & Damnation - Pan Killer powraca!
Na tę chwilę Painkiller: Redux doczekał się odświeżenia graficznego wszystkich poziomów z pierwszego rozdziału (Cmentarz, Atrium, Katakumby, Katedra, Enklawa). Screeny, mimo iż prezentują się lepiej niż w oryginale, wciąż pozostawiają nieco do życzenia. Na szczęście grupa STR_Paragor twierdzi, że ostatecznie grafika ma być jeszcze lepsza niż to, co aktualnie zaprezentowano. Kiedy modyfikacja pojawi się w pełnej wersji tego jeszcze nie ogłoszono, jednak postępy prac można obserwować na tej stronie.
Powiązane publikacje

Nintendo Switch 20.0.0 - Wirtualne Karty Gier, GameShare i przygotowanie systemu na premierę konsoli Switch 2
0
StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
15
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
5
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
10