.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Unity Engine 2018.2 w wersji beta gotowy do pobrania

Ewelina Stój | 15-05-2018 11:30 |

Unity Engine 2018.2 w wersji beta gotowy do pobraniaUnity Engine wydało właśnie nową wersję beta swojego silnika, pod nazwą Unity Engine 2018.2. Zgodnie z informacjami o wersji, obecna odsłona Unity Engine 2018.2 beta oferuje ulepszenia strumieniowania tekstur Mipmap (Texture Mipmap Streaming), a także ulepszenia obejmujące system cząsteczek (Particle System). Wraz z nową odsłoną dostaniemy aktualizację Menedżera Pakietów (Package Manager), rozszerzony dostęp do właściwości fizycznych kamery, jak również obsługę monitorów oferujących wysokie DPI. Poczynione przez deweloperów ulepszenia pomogą osobom pracującym w oparciu o Unity Engine, na tworzenie jeszcze lepszych, a przede wszystkim lepiej zoptymalizowanych produkcji.

Dostępna jest już nowe wersja silnika Unity Engine 2018.2 beta. Odsłona przynosi szereg ulepszeń pozwalających np. odciążyć pracę karty graficznej.

Unity Engine 2018.2 w wersji beta gotowy do pobrania [1]

Adam - imponujące tech-demo na silniku Unity 5.4

Przechodząc do bardziej szczegółowych informacji: ulepszony system Texture Mipmap Streaming daje programistom kontrolę nad tym, które poziomy mipmap (tekstur o różnych rozmiarach, które są wynikiem skalowania wyjściowej tekstury) są rzeczywiście ładowane do pamięci, jednak będzie to wymagało dodatkowego wykorzystania mocy obliczeniowej procesora. Normalnie Unity ładuje wszystkie poziomy mipmap, które są przechowywane na dysku, ale w nowym systemie można już bezpośrednio kontrolować, które poziomy są ładowane. Działa to w taki sposób, że redukuje się całkowitą ilość pamięci wymaganej dla tekstur poprzez ładowanie mipmap potrzebnych do renderowania jedynie bieżącej sceny. Wykorzystuje się więc stosunkowo niewielką moc procesora, oszczędzając sporo na pamięci GPU.

Unity Engine 2018.2 w wersji beta gotowy do pobrania [2]

Denuvo 5.0 - antypirackie oprogramowanie dostało nową wersję

UnityEngine 2018.2 beta pozwala także na użycie ośmiu współrzędnych tekstury na siatkach i przekazywanie ich do shaderów. Particle Systems przekształci również kolory w przestrzeń liniową: jeśli będzie to opłacalne, jeszcze przed przesłaniem ich do GPU. Unity Engine dodał rzeczywisty model kamery fizycznej, który może sterować standardowym obiektem Unity Camera. Zdaniem zespołu pozwoli to programistom na pracę ze znajomym interfejsem, oferującym wrażenie rzeczywistej kamery. Co więcej, właściciele monitorów 4K mogą od teraz korzystać ze skalowania w wysokiej rozdzielczości, zarówno w systemie Linux, jak i Windows - wszystko w obrębie edytora Unity. Nowy silnik można pobrać tutaj.

Unity Engine 2018.2 w wersji beta gotowy do pobrania [3]

Źródło: Unity Engine
Twoja ocena publikacji:
0
Liczba komentarzy: 4

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.