Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Microsoft bardzo chce abyś nie kupował Office 2019

Jakub Krawczyński | 09-02-2019 13:30 |

Microsoft bardzo chce abyś nie kupował Office 2019Wydawałoby się to dziwne, że firmie zależy na tym by nie kupować jej produktów? I jeszcze do tego robić z tego reklamę? Oczywiście pozory mylą, bo Microsoftowi w najnowszym spocie dotyczącym Office 365 zależy na czymś innym. Chodzi o podkreślenie zalet Office 365 w porównaniu do Office 2019. Pierwszy z tych produktów to stała subskrypcja dająca nam dostęp do całego pakietu usług biurowych Microsoftu, gwarantująca dostęp do najnowszych wersji i aktualizacji, ale i dorzucająca pokaźnego rozmiaru osobistą chmurę. Druga natomiast to tradycyjna, jednorazowa licencja zapewniająca jedynie pakiet aplikacji, ale użytkownicy przy kolejnej wersji Office nie otrzymają uaktualnienia do najnowszej wersji. Firma z Redmond stworzyła ostatnio reklamy, w której porównuje te dwie usługi angażując bliźniaków.

Microsoft najwyraźniej przestał przebierać w środkach i wyraźnie zarysowuje Office 2019 z jednorazową licencją jako jednoznacznie gorszy produkt.

Nie jest to niespodzianką, że Microsoftowi zależy bardziej na stałych abonamentach a jednorazowe licencje – chociaż droższe – dostarczają firmie mniej profitów. Dlatego też nowa seria reklam ma przewidywalny ton. Za każdym razem zadania powierzone bliźniakom są wykonywane znacznie szybciej dzięki Office 365 i dostępnej tam głębokiej integracji z innymi usługami i AI. W Office 2019 wszystko trzeba wprowadzać ręcznie. Oczywiście nie jest to w żaden sposób naciąganiem prawdy, ale ciekawe jest to, że amerykańska korporacja zdecydowała się przedstawiać jeden ze swoich produktów w tak negatywnym świetle.

Microsoft Office 2019 dostępny dla wszystkich użytkowników

Microsoft bardzo chce abyś nie kupował Office 2019 [1]

Obecny koszt subskrypcji Office 365 to 299,99 PLN rocznie (bądź 29,99 / miesiąc), natomiast jednorazowa licencja Office 2019 Home & Student to wydatek rzędu 639,99 PLN. Wpływy ze sprzedaży usług Office w ostatnim kwartale fiskalnym wzrosły u Microsoftu o 1% w sektorze konsumenckim a o 11% wśród firm. Aktywnych abonentów usługi Office 365 jest obecnie 33,3 miliona. Mimo wszystko jest to agresywna praktyka, aby przyznać, że obydwie wersje Office są bezpośrednimi rywalami w sposób tak otwarty i zniechęcać klientów do edycji „stacjonarnej”.

Źródło: TechCrunch
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 74

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.