Oppo zapowiedziało Reno - swoją nową markę produktową
Oppo zapowiedziało wprowadzenie swojej nowej marki produktowej – Reno. Według informacji opublikowanych przez zastępcę dyrektora Oppo Shena Yirena na portalu społecznościowym Weibo premiera pierwszego urządzenia spółki nastąpi na początku drugiego kwartału. Na chwilę obecną nie ma przesłanek dotyczących tego, do jakiej grupy docelowej będzie kierowana jej oferta produktowa. Zdaniem ekspertów, Reno może stać się alternatywą dla brandu Redmi rozwijanego przez Xiaomi, który celuje w mniej zamożnych użytkowników oraz nastolatków czy studentów. Koncern nie przekazał informacji dotyczących ewentualnych planów ekspansji rynkowej poza terytorium Chińskiej Republiki Ludowej.
Zdaniem ekspertów, urządzenie nowej marki może być następcą cieszącego się dużą popularnością modelu Oppo Find X.
Tanie i wydajne urządzenia dedykowane młodszym odbiorcom posiadające technologiczne nowinki wykorzystywane we flagowych urządzeniach są idealnym wabikiem dla klientów niemających fizycznej możliwości zainwestowania odpowiednika trzech tysięcy złotych w smartfona. Identyfikacja graficzna udostępniona przez Shena Yirena przedstawia Reno w różnych wariacjach stylistycznych, co równie dobrze może zwiastować serię produktów przeznaczonych dla artystów, tak, jak ma to miejsce m.in. z iPadem Pro. Oppo od dłuższego czasu eksperymentuje ze sztuką w promocji swoich urządzeń.
Test smartfona OPPO RX17 Pro – Chiński rywal dla flagowców?
Zastępca prezesa Oppo ujawnił także, że pierwsze flagowe urządzenie nowej marki będzie miało premierę w kwietniu, a jego sercem będzie procesor Qualcomm Snapdragon 855. Urządzenie ma zostać wyposażone w akumulator o pojemności 4,065 mAh oraz kamerę z 10-krotnym zoomem optycznym. Zdaniem ekspertów, urządzenie może być następcą cieszącego się dużą popularnością modelu Oppo Find X. Premiera wydajnego, a także atrakcyjnego cenowo urządzenia może być dobrą formą promocji nowej marki produkującej sprzęt dedykowany m.in. wyspecjalizowanej grupie odbiorców, co przełoży się na zawężenie się oferty Oppo i wyrobienie sobie tym samym lepszej pozycji w świadomości konsumentów.
Powiązane publikacje

NVIDIA nie buduje komputera kwantowego, a i tak chce zdominować rynek. Znamy ich genialny plan, czyli NVAQC
14
CEO IonQ: Nasze chipy kwantowe zniszczą każdy superkomputer na Ziemi. GPU NVIDIA Blackwell staną się przestarzałe już za 3 lata
89
SpaceX nabyło nowe pasmo radiowe dla satelitów Starlink, celem wprowadzenie internetu satelitarnego do smartfonów
51
Jupiter, niemiecki superkomputer eksaskalowy z 24 tysiącami układów NVIDIA GH200 Grace Hopper zajmuje 4. miejsce w TOP500
30