Oppo zapowiedziało Reno - swoją nową markę produktową
Oppo zapowiedziało wprowadzenie swojej nowej marki produktowej – Reno. Według informacji opublikowanych przez zastępcę dyrektora Oppo Shena Yirena na portalu społecznościowym Weibo premiera pierwszego urządzenia spółki nastąpi na początku drugiego kwartału. Na chwilę obecną nie ma przesłanek dotyczących tego, do jakiej grupy docelowej będzie kierowana jej oferta produktowa. Zdaniem ekspertów, Reno może stać się alternatywą dla brandu Redmi rozwijanego przez Xiaomi, który celuje w mniej zamożnych użytkowników oraz nastolatków czy studentów. Koncern nie przekazał informacji dotyczących ewentualnych planów ekspansji rynkowej poza terytorium Chińskiej Republiki Ludowej.
Zdaniem ekspertów, urządzenie nowej marki może być następcą cieszącego się dużą popularnością modelu Oppo Find X.
Tanie i wydajne urządzenia dedykowane młodszym odbiorcom posiadające technologiczne nowinki wykorzystywane we flagowych urządzeniach są idealnym wabikiem dla klientów niemających fizycznej możliwości zainwestowania odpowiednika trzech tysięcy złotych w smartfona. Identyfikacja graficzna udostępniona przez Shena Yirena przedstawia Reno w różnych wariacjach stylistycznych, co równie dobrze może zwiastować serię produktów przeznaczonych dla artystów, tak, jak ma to miejsce m.in. z iPadem Pro. Oppo od dłuższego czasu eksperymentuje ze sztuką w promocji swoich urządzeń.
Test smartfona OPPO RX17 Pro – Chiński rywal dla flagowców?
Zastępca prezesa Oppo ujawnił także, że pierwsze flagowe urządzenie nowej marki będzie miało premierę w kwietniu, a jego sercem będzie procesor Qualcomm Snapdragon 855. Urządzenie ma zostać wyposażone w akumulator o pojemności 4,065 mAh oraz kamerę z 10-krotnym zoomem optycznym. Zdaniem ekspertów, urządzenie może być następcą cieszącego się dużą popularnością modelu Oppo Find X. Premiera wydajnego, a także atrakcyjnego cenowo urządzenia może być dobrą formą promocji nowej marki produkującej sprzęt dedykowany m.in. wyspecjalizowanej grupie odbiorców, co przełoży się na zawężenie się oferty Oppo i wyrobienie sobie tym samym lepszej pozycji w świadomości konsumentów.
Powiązane publikacje

ARM ma już 40 lat. Architektura, która zasila smartfony, serwery i roboty, trafiła do ponad 250 miliardów urządzeń
22
Anthropic chce zajrzeć do wnętrza AI. Czy do 2027 roku odkryjemy, jak naprawdę myślą modele językowe?
22
Firma Elona Muska xAI chce pozyskać 25 miliardów dolarów na budowę superkomputera Colossus 2 z milionem GPU NVIDIA
60
Nowatorski interfejs mózg-komputer od Georgia Tech może zmienić sposób, w jaki ludzie komunikują się z technologią i otoczeniem
4