Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

NVIDIA prezentuje efekty HairWorks w Call of Duty: Ghosts

Arkad | 17-01-2014 22:25 |

Wielu użytkowników przy wyborze swojej nowej karty graficznej kieruje się nie tylko jej wydajnością w poszczególnych tytułach lub aplikacjach, lecz także wachlarzem możliwości oraz technologii zastosowanych lub wspieranych przez akcelerator - do tego wszystkiego dochodzą oczywiście również gratisy w postaci kodów do gier, jednak jest to temat na inną pogawędkę... AMD już za chwilę będzie miało wielki atut w postaci API Mantle, czyli zestaw bibliotek mających z powodzeniem konkurować z bardzo popularnym DirectX serwowanym przez Microsoft. O realnych możliwościach niskopoziomowego API dowiemy się jeszcze w tym miesiącu, bowiem pod koniec stycznia do sieci mają trafić pierwsze sterowniki Catalyst wspierające wspomnianą technologię - AMD ma jeszcze w zapasie kilka "fiuczerów", a jednym z nich jest zestaw efektów TressFX wykorzystywany między innymi w serii Tomb Raider.

W najnowszej wersji oznaczonej numerem 2.0 "Czerwoni" umożliwiają także dynamiczne symulowanie zachowania trawy oraz futra, czego niewątpliwe brakowało w pierwszej odsłonie skupiającej się wyłącznie na włosach. NVIDIA nie może pozwolić sobie na całkowite skupienie uwagi wokół kart graficznych Radeon, więc również firma tworząca serię GeForce musiała coś zaprezentować... Mowa tutaj o technologii HairWorks opartej na DirectCompute zapewniającym dostępność funkcji zarówno na kartach AMD, jak i samej NVIDII. Efekty dynamicznego generowania futra znajdą się między innymi w Call of Duty: Ghosts, jak również w Wiedźminie 3 - w pierwszym tytule głównym "klientem" korzystającym z HairWorks jest pies Riley, natomiast w polskiej produkcji zobaczymy między innymi ładniejsze futro wilków oraz... Dalszą część informacji pozostawiamy bez rozwinięcia ;]

NVIDIA HairWorks odpowiedzią na AMD TressFX 2.0.

Źródło: NVIDIA

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 14

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.