Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

NVIDIA oficjalnym partnerem Battlefield 2042 - nadchodząca gra EA DICE otrzyma wsparcie dla technik DLSS 2.0 oraz Reflex

Damian Marusiak | 30-06-2021 13:00 |

NVIDIA oficjalnym partnerem Battlefield 2042 - nadchodząca gra EA DICE otrzyma wsparcie dla technik DLSS 2.0 oraz ReflexPoprzednia gra z serii Battlefield - Battlefield V - cieszyła się na PC najlepszą jakością oprawy graficznej, co zawdzięczane było głównie poprzez zaoferowanie wsparcia dla Ray Tracingu - partnerem przy implementacji była NVIDIA, a sama gra to był jeden z pierwszych tytułów AAA, które wykorzystały śledzenie promieni. Gra oferowała także wsparcie dla DLSS, ale tylko pierwszej generacji, odznaczającej się znaczącym pogorszeniem jakości obrazu. Już od dawna wiemy, że w tym roku wyjdzie kolejna gra z serii - Battlefield 2042 - tym razem jednak pozbawiona m.in. kampanii dla pojedynczego gracza. Electronic Arts potwierdziło natomiast, że NVIDIA pozostaje partnerem dla PC wersji. Oznacza to implementację kilku technik, za które odpowiada firma.

Electronic Arts potwierdziło, iż firma NVIDIA została oficjalnym partnerem PC wersji gry Battlefield 2042. Tytuł otrzyma wsparcie m.in. dla techniki DLSS 2.0 oraz NVIDIA Reflex.

NVIDIA oficjalnym partnerem Battlefield 2042 - nadchodząca gra EA DICE otrzyma wsparcie dla technik DLSS 2.0 oraz Reflex [1]

Battlefield 2042 na pierwszym gameplayu przedstawiającym wojnę przyszłości nawet ze 128 graczami i burzą piaskową w tle

EA DICE przy okazji Battlefielda 2042 postanowiło zrezygnować z implementacji techniki śledzenia promieni. Dla przypomnienia, Battlefield V robił użytek z RT przede wszystkim do odbić na powierzchniach. Najwidoczniej twórcy zdecydowali, że do gry posiadającej wyłącznie tryby multiplayer, dodawanie Ray Tracingu nie ma specjalnie sensu. Niemniej jednak Electronic Arts ogłosiło partnerstwo z firmą NVIDIA. Dzięki temu, Battlefield 2042 otrzyma inne techniki przygotowane przez producenta kart GeForce. Gra zaoferuje wsparcie dla DLSS 2.0 oraz Reflex. Dzięki implementacji pierwszej z nich, otrzymamy zauważalnie wyższą wydajność kart graficznych GeForce RTX. NVIDIA Reflex z kolei zmniejsza opóźnienie i w tym wypadku skorzystają na tym użytkownicy kart GeForce RTX jak również GeForce GTX (od Maxwella).

NVIDIA oficjalnym partnerem Battlefield 2042 - nadchodząca gra EA DICE otrzyma wsparcie dla technik DLSS 2.0 oraz Reflex [2]

Battlefield 2042 na pierwszym oficjalnym trailerze. Mnóstwo futurystycznej akcji, ale... brak singleplayera

Battlefield 2042 będzie miał swoją premierę 22 października. Zadebiutuje nie tylko na PC, ale także konsolach Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4 oraz PlayStation 5. Electronic Arts dodatkowo pochwaliło się nawiązaniem partnerstwa z Microsoftem, dzięki czemu konsole Xbox Series X/S będą oficjalnymi konsolami dla Battlefielda 2042 - brzmi to bardziej jak czysty marketing, ale być może rozgrywka na platformach Microsoftu będzie jeszcze bardziej dopracowana względem konsol Sony. Kolejny duży pokaz gry planowany jest na 22 lipca, podczas wirtualnego wydarzenia EA Play Live 2021.

Źródło: VideoCardz
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 14

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.