Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

NVIDIA DLSS 2.2 - usprawniona pod kątem jakości obrazu technika pojawiła się w grze Rainbow Six: Siege

Damian Marusiak | 18-06-2021 11:00 |

NVIDIA DLSS 2.2 - usprawniona pod kątem jakości obrazu technika pojawiła się w grze Rainbow Six: SiegePodczas targów Computex ujawniono kilka kolejnych gier, które otrzymają wsparcie dla techniki rekonstrukcji obrazu NVIDIA DLSS, opartej na algorytmach sztucznej inteligencji. Funkcja zmierza do coraz większej liczby wysokobudżetowych gier, stając się także coraz atrakcyjniejszą techniką dla graczy posiadających karty graficzne NVIDIA GeForce RTX. Wśród zapowiedzianych ostatnio gier są takie tytuły jak Red Dead Redemption 2, DOOM Eternal czy Rainbow Six: Siege. Ta ostatnia gra już jest dostępna z NVIDIA DLSS i przy okazji jej debiutu, w plikach gry doszukano się ciekawej informacji. Otóż z danych wynika, iż Rainbow Six: Siege ma zaimplementowaną funkcję DLSS w wersji 2.2. Co ciekawe, ostatnia zaprezentowana przez NVIDIĘ wersja Deep Learning Super Sampling ma numerację 2.1.

Rainbow Six: Siege to kolejna gra wspierająca technikę rekonstrukcji obrazu NVIDIA DLSS. W plikach gry pojawiły się natomiast odwołania do jej najnowszej i niezapowiedzianej jeszcze wersji 2.2.

NVIDIA DLSS 2.2 - usprawniona pod kątem jakości obrazu technika pojawiła się w grze Rainbow Six: Siege [1]

NVIDIA DLSS 2.0, Ray Tracing, rdzenie RT i Tensor - wykorzystanie nowych technologii w laptopie ASUS ROG Strix SCAR 17

Plik, który bezpośrednio odwołuje się do funkcji NVIDIA DLSS nosi oznaczenie nvngx_dlss.dll. Został on dodany do Rainbow Six: Siege w ostatniej aktualizacji, wprowadzając tym samym wsparcie dla kart NVIDIA GeForce RTX. Co ciekawe, według oznaczenia omawianego pliku, mowa w tym wypadku o wersji 2.2, która nie została jeszcze oficjalnie ujawniona przez producenta. Ostatnio ujawnioną wersją jest DLSS 2.1, dostosowany przede wszystkim do rozdzielczości 8K. Co ciekawe niektórzy gracze już teraz zgłaszają, że wykorzystując nową wersję pliku nvngx_dlss.dll (DLSS 2.2) w zgodnych grach, są w stanie uzyskać nieco lepszą jakość obrazu oraz zmniejszoną ilość artefaktów w porównaniu do wcześniejszych wersji DLSS.

NVIDIA DLSS 2.2 - usprawniona pod kątem jakości obrazu technika pojawiła się w grze Rainbow Six: Siege [2]

NVIDIA DLSS zostanie zaimplementowane w popularnym silniku Unity przed końcem 2021 roku. Będzie więcej gier z DLSS

Rainbow Six: Siege wykorzystuje API Vulkan i w przypadku tego konkretnego tytułu, NVIDIA deklaruje wzrost wydajności kart GeForce RTX o 50%, przy wyborze trybu Performance w rozdzielczości 4K. Tym samym nawet na najsłabszej karcie GeForce RTX 2060 możemy uzyskać wzrost wydajności ze średnio 74 FPS do 124 FPS. Dla GeForce RTX 2080 Ti jest to już ponad 220 FPS, a dla topowego GeForce RTX 3080 Ti - ponad 280 FPS. Wyniki robią zatem wrażenie. Jeśli gra rzeczywiście wykorzystuje usprawnioną, pod kątem jakości obrazu, wersję DLSS, to jesteśmy bardzo ciekawi jak ów DLSS 2.2 wypadnie w Red Dead Redemption 2 oraz DOOM Eternal.

NVIDIA DLSS 2.2 - usprawniona pod kątem jakości obrazu technika pojawiła się w grze Rainbow Six: Siege [3]

Źródło: VideoCardz, Reddit
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 35

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.