Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Nowe efekty fizyczne w Hawken dzięki NVIDIA PhysX

Sebastian Oktaba | 04-02-2013 12:18 |

Jeszcze w bieżącym roku oprócz Mechwarrior: Online, doczekamy się również premiery Hawken, zatem wielbiciele dużych maszyn kroczących powinni być bardziej niż zadowoleni. Dwa wielkoformatowe tytuły z mechami w roli głównej w tak krótkim czasie? O ile jednak Mechwarrior: Online powstaje na silniku CryEngine 3, tak Hawken będzie bazował na Unreal Engine 3.5, gdzie mocny nacisk położono na fizykę i zdecydowano się zaangażować technologię PhysX. Stosowny patch niedługo wprowadzi do rozgrywki zaawansowane efekty środowiskowe, uwiarygodni destrukcję i powinien wzmóc wrażenia płynące z rozgrywki. Jak wyglądają poczynania programistów w tym zakresie, możecie zobaczyć na filmiku w rozwinięciu niniejszego newsa. Hawken będzie grą typu FPS stworzoną z myślą o rozgrywkach sieciowych i funkcjonującą na zasadzie F2P (Free to Play).

Gra znajduje się obecnie w stadium otwartej bety, więc każdy może samemu sprawdzić jak to wszystko naprawdę działa - wystarczy zarejestrować się na stronie: https://www.playhawken.com

Źródło: NVIDIA

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 35

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.