Nowe efekty fizyczne w Hawken dzięki NVIDIA PhysX
Jeszcze w bieżącym roku oprócz Mechwarrior: Online, doczekamy się również premiery Hawken, zatem wielbiciele dużych maszyn kroczących powinni być bardziej niż zadowoleni. Dwa wielkoformatowe tytuły z mechami w roli głównej w tak krótkim czasie? O ile jednak Mechwarrior: Online powstaje na silniku CryEngine 3, tak Hawken będzie bazował na Unreal Engine 3.5, gdzie mocny nacisk położono na fizykę i zdecydowano się zaangażować technologię PhysX. Stosowny patch niedługo wprowadzi do rozgrywki zaawansowane efekty środowiskowe, uwiarygodni destrukcję i powinien wzmóc wrażenia płynące z rozgrywki. Jak wyglądają poczynania programistów w tym zakresie, możecie zobaczyć na filmiku w rozwinięciu niniejszego newsa. Hawken będzie grą typu FPS stworzoną z myślą o rozgrywkach sieciowych i funkcjonującą na zasadzie F2P (Free to Play).
Gra znajduje się obecnie w stadium otwartej bety, więc każdy może samemu sprawdzić jak to wszystko naprawdę działa - wystarczy zarejestrować się na stronie: https://www.playhawken.com
Źródło: NVIDIA
Powiązane publikacje

GTA IV wkrótce doczeka się modyfikacji graficznej iCEnhancer 4.0 & RevIVe Mod. Nowe screeny pokazują odświeżony wygląd gry
30
THQ Nordic Showcase 2022 - pokazano m.in. Alone in the Dark, Gothic 1 Remake oraz materiały z 12 innych gier
25
Hogwarts Legacy nie zadebiutuje w tym roku. Na premierę Dziedzictwa Hogwartu przyjdzie nam poczekać do 2023 roku
6
Alone in the Dark - wyciek z francuskiego sklepu potwierdza prace nad nową wersją kultowego horroru sprzed 30 lat
18