Nowe efekty fizyczne w Hawken dzięki NVIDIA PhysX
Jeszcze w bieżącym roku oprócz Mechwarrior: Online, doczekamy się również premiery Hawken, zatem wielbiciele dużych maszyn kroczących powinni być bardziej niż zadowoleni. Dwa wielkoformatowe tytuły z mechami w roli głównej w tak krótkim czasie? O ile jednak Mechwarrior: Online powstaje na silniku CryEngine 3, tak Hawken będzie bazował na Unreal Engine 3.5, gdzie mocny nacisk położono na fizykę i zdecydowano się zaangażować technologię PhysX. Stosowny patch niedługo wprowadzi do rozgrywki zaawansowane efekty środowiskowe, uwiarygodni destrukcję i powinien wzmóc wrażenia płynące z rozgrywki. Jak wyglądają poczynania programistów w tym zakresie, możecie zobaczyć na filmiku w rozwinięciu niniejszego newsa. Hawken będzie grą typu FPS stworzoną z myślą o rozgrywkach sieciowych i funkcjonującą na zasadzie F2P (Free to Play).
Gra znajduje się obecnie w stadium otwartej bety, więc każdy może samemu sprawdzić jak to wszystko naprawdę działa - wystarczy zarejestrować się na stronie: https://www.playhawken.com
Źródło: NVIDIA
Powiązane publikacje

Marvel's Blade - studio Arkane Lyon na bardzo wczesnym etapie prac. Minie trochę czasu, nim dojdzie do premiery
14
Gothic Remake - deweloperzy z nowym odcinkiem poświęconym wizji artystycznej gry. Oryginał i barokowa stylistyka
36
STALKER 2: Heart of Chornobyl oficjalnie zapowiedziany dla PlayStation 5. Będzie wsparcie dla DualSense i PS5 Pro
23
Max – filmowe i serialowe nowości VOD na 7 - 13 lipca 2025. Wśród premier Wiking, 40-letni prawiczek, Zła kobieta oraz The Outrun
1