Nowe efekty fizyczne w Hawken dzięki NVIDIA PhysX
Jeszcze w bieżącym roku oprócz Mechwarrior: Online, doczekamy się również premiery Hawken, zatem wielbiciele dużych maszyn kroczących powinni być bardziej niż zadowoleni. Dwa wielkoformatowe tytuły z mechami w roli głównej w tak krótkim czasie? O ile jednak Mechwarrior: Online powstaje na silniku CryEngine 3, tak Hawken będzie bazował na Unreal Engine 3.5, gdzie mocny nacisk położono na fizykę i zdecydowano się zaangażować technologię PhysX. Stosowny patch niedługo wprowadzi do rozgrywki zaawansowane efekty środowiskowe, uwiarygodni destrukcję i powinien wzmóc wrażenia płynące z rozgrywki. Jak wyglądają poczynania programistów w tym zakresie, możecie zobaczyć na filmiku w rozwinięciu niniejszego newsa. Hawken będzie grą typu FPS stworzoną z myślą o rozgrywkach sieciowych i funkcjonującą na zasadzie F2P (Free to Play).
Gra znajduje się obecnie w stadium otwartej bety, więc każdy może samemu sprawdzić jak to wszystko naprawdę działa - wystarczy zarejestrować się na stronie: https://www.playhawken.com
Źródło: NVIDIA
Powiązane publikacje

Twierdza Krzyżowiec: Edycja Ostateczna - znakomity debiut odnowionej wersji kultowej gry. Bardzo dobre opinie od graczy
15
Epic Games Store - letnia wyprzedaż do końca miesiąca, a Civilization VI: Platinum Edition w darmowej, tygodniowej ofercie
9
EA Sports FC 26 - pierwsza zapowiedź, ceny i wymagania sprzętowe. Twórcy obiecują poprawki względem poprzednika
29
Valve aktualizuje politykę treści dla dorosłych w dokumentacji Steamworks. Ograniczenia wymogli operatorzy płatności
47