Nowe efekty fizyczne w Hawken dzięki NVIDIA PhysX
Jeszcze w bieżącym roku oprócz Mechwarrior: Online, doczekamy się również premiery Hawken, zatem wielbiciele dużych maszyn kroczących powinni być bardziej niż zadowoleni. Dwa wielkoformatowe tytuły z mechami w roli głównej w tak krótkim czasie? O ile jednak Mechwarrior: Online powstaje na silniku CryEngine 3, tak Hawken będzie bazował na Unreal Engine 3.5, gdzie mocny nacisk położono na fizykę i zdecydowano się zaangażować technologię PhysX. Stosowny patch niedługo wprowadzi do rozgrywki zaawansowane efekty środowiskowe, uwiarygodni destrukcję i powinien wzmóc wrażenia płynące z rozgrywki. Jak wyglądają poczynania programistów w tym zakresie, możecie zobaczyć na filmiku w rozwinięciu niniejszego newsa. Hawken będzie grą typu FPS stworzoną z myślą o rozgrywkach sieciowych i funkcjonującą na zasadzie F2P (Free to Play).
Gra znajduje się obecnie w stadium otwartej bety, więc każdy może samemu sprawdzić jak to wszystko naprawdę działa - wystarczy zarejestrować się na stronie: https://www.playhawken.com
Źródło: NVIDIA
Powiązane publikacje

Borderlands 4 - twórcy biorą się za poprawki licznych problemów. Działanie na PC podstawowym priorytetem
21
GOG - ważna aktualizacja recenzji użytkowników. Znacznie więcej znaków i rozszerzone zarządzanie nimi
14
Ninja Gaiden 4 - zaprezentowano nowy gameplay, a w nim zaawansowana prezentacja debiutującej w serii postaci Yakumo
1
Battlefield 6 ze szczegółami wydań konsolowych. Gra na PlayStation 5 Pro zadziała w rozdzielczości do 4K i 60 FPS
71