Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Nowa forma reklam w grach mobilnych - reklamy głosowe jako tło

Nowa forma reklam w grach mobilnych - reklamy głosowe jako tłoReklamy towarzyszą nam od początków mediów i wydaje się, że z roku na rok są coraz bardziej natarczywe, a mimo iż reklamodawców i wydawców obejmują pewne ograniczenia (np. czas transmisji), to nie można pozbyć się wrażenia, że bloki reklamowe wypełniają większy czas antenowy, niż inne materiały telewizyjne. Nic więc dziwnego, że reklamy pojawiły się także jako przerywniki na platformie YouTube czy w grach mobilnych typu free to play. Są one po to, abyśmy mogli np. pozyskać jakieś elementy w grze zamiast płacić za nie prawdziwe pieniądze w mikrotransakcjach. Powiedzieć, że są denerwujące, to jak nie powiedzieć nic, a więc reklamodawcy pracują nad nieco innym rozwiązaniem.

Obecnie testuje się nową formę reklam w grach mobilnych. Mowa o reklamach głosowych. Czy reklamy nasuwające na myśl rozwiązania radiowe wyprą niebawem klasyczne przerywniki?

Nowa forma reklam w grach mobilnych - reklamy głosowe jako tło [1]

TOP 10 gier sportowych. W co warto zagrać na smartfonie?

Nikt nie lubi reklam, ale wydaje się, że to najlepszy środek by ostatecznie zadowolić wszystkie ze stron. Gracze mogą dzięki nim grać nic nie płacąc, a programiści mogą zarabiać na swoich grach. Wszyscy zdają sobie jednak sprawę, jak denerwujące są tego typu przerywniki w grach, dlatego obecnie na niewielką skalę, ale jednak, testuje się inną formę reklam w grach mobilnych. Mowa o reklamach głosowych. Pierwszymi testerami są gracze w Wielkiej Brytanii.

Nowa forma reklam w grach mobilnych - reklamy głosowe jako tło [2]

TOP 10 mobilnych gier wyścigowych – w co warto zagrać?

Jak to wygląda? Ano tak, że zamiast klasycznej reklamy audiowizualnej, podczas gry odcinane jest tło muzyczne produkcji i następuje reklama głosowa, niczym w radio. Takie rozwiązanie możliwe jest między innymi dzięki usłudze AudioMob. Jak szacują twórcy wspomnianej platformy, dzięki nowej formie reklam głosowych, twórcy będą mogli wzmocnić potencjał przychodów nawet o 250%. Rozwiązanie takie może oczywiście nie być najlepszym pomysłem dla gier fabularnych, ale przy klasycznych "klikaczach" powinno się sprawdzić.

Źródło: The Gamer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 33

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.