Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Nintendo 3DS bez układu NVidia Tegra

Sebastian Oktaba | 23-06-2010 11:52 |

Plotki krążące po internecie, znalazły nareszcie potwierdzenie w faktach. Nintendo, japoński potentat rynku konsol, zrezygnował z wykorzystania chipu NVidia Tegra w swojej najnowszej przenośnej konsoli - Nintendo 3DS. Miejsce Tegry zajmie natomiast Pica200 opracowana przez firmę Digital Media Professionals. Układ zapewnia nie tylko wsparcie dla bibliotek OpenGL ES 1.1, ale również wszystkich funkcji tego API takich jak: blinearne filtrowanie tekstur oraz pełnoekranowy antyaliasing (x2). Producent chwali się także technologią DMP MAESTRO, która pozwala uzyskać bardziej realistyczne efekty graficzne w tym: cienie, smugi światła i dym. Nintendo nie podało oficjalnego powodu dlaczego odrzuciło układ NVidii, będącego przez długi czas zdecydowanym faworytem w wyścigu o wykorzystanie w 3DS (konsola będzie wspierała wyświetlanie obrazu w 3D). Oczywiście, rodzime rozwiązania Japończyków niczym nie ustępują amerykańskim, o czym możecie przekonać się oglądając filmik zamieszczony w rozwinięciu. Tak czy owak, NVidia już zapewne liczy straty.

Źródło: Tomsguide 

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 2

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.