Mniej wydatków na reklamę w sieci
Jak podaje raport firmy IDC wydatki firm i przedsiębiorstw na reklamę w sieci nadal spadają. To już drugi kwartał ze spadkiem dochodów sięgającym 5% w porównaniu do analogicznego okresu z ubiegłego roku. Jak podają eksperci pieniądze na reklamę są sukcesywnie zmniejszane a co za tym idzie, serwisy utrzymujące się wyłącznie z reklam odnotowują straty lub zostają zamknięte by uchronić właścicieli przed bankructwem. Tendencje spadkowe dotknęły większość świata i w wg raportu najdotkliwsze odnotowano w Stanach Zjednoczonych, w których odnotowano spadek o 7% kwartał do kwartału. Sytuacja powinna się poprawić wg ekspertów w połowie 2010 roku, lecz będzie to okres zaciskania pasa, dużych przejęć i zamknięcia wielu serwisów informacyjnych i społecznościowych.
Powiązane publikacje

YouTube wprowadza AI Super Resolution, czyli automatyczne skalowanie starych filmów do HD i 4K dzięki sztucznej inteligencji
36
Meta przyłapana na pobieraniu filmów dla dorosłych? Odpowiedź giganta zaskoczy was bardziej niż same zarzuty
20
Google AI Overview i Gemini cytują inne domeny niż tradycyjna wyszukiwarka. Naukowcy odkryli ukryte mechanizmy
16
Naprawdę wiesz co Twoje dzieci robią w sieci? Raport NASK o nastolatkach odsłania prawdę, której rodzice nie chcą znać
40













