Mniej wydatków na reklamę w sieci
Jak podaje raport firmy IDC wydatki firm i przedsiębiorstw na reklamę w sieci nadal spadają. To już drugi kwartał ze spadkiem dochodów sięgającym 5% w porównaniu do analogicznego okresu z ubiegłego roku. Jak podają eksperci pieniądze na reklamę są sukcesywnie zmniejszane a co za tym idzie, serwisy utrzymujące się wyłącznie z reklam odnotowują straty lub zostają zamknięte by uchronić właścicieli przed bankructwem. Tendencje spadkowe dotknęły większość świata i w wg raportu najdotkliwsze odnotowano w Stanach Zjednoczonych, w których odnotowano spadek o 7% kwartał do kwartału. Sytuacja powinna się poprawić wg ekspertów w połowie 2010 roku, lecz będzie to okres zaciskania pasa, dużych przejęć i zamknięcia wielu serwisów informacyjnych i społecznościowych.
Powiązane publikacje

Murena Find to wyszukiwarka, która szanuje prywatność. Alternatywa dla DuckDuckGo, która ma dużo wspólnego z Qwant
20
Facebook wkrótce zaakceptuje tylko rolki. Pionowy format wypiera inne, a Meta zdejmuje z niego ograniczenia
25
Wikimedia Foundation rezygnuje z testów i wprowadzenia funkcji AI. Funkcja podsumowań nie została uruchomiona
18
Zdjęcia na Instagramie nie tylko w dwóch formatach. Popularna platforma oferuje już wsparcie dla mobilnych proporcji
6