Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 - Test karty graficznej

Sebastian Oktaba | 17-01-2020 13:30 |

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 - Test karty graficznejOstatnimi czasy w średnim segmencie pojawiło się mnóstwo kart graficznych NVIDII, nastąpiła wręcz prawdziwa klęska urodzaju i tsunami nowych konstrukcji, dodatkowo uzupełnionych wersjami SUPER będących po prostu szybszymi odmianami zaledwie kilkumiesięcznych Turingów. Skutkiem tego przeciętnego kupującego czeka nieprawdopodobnie trudne zadanie, ponieważ obok GeForce GTX 1650 / 1660 (także w wersjach SUPER) występuje jeszcze GeForce GTX 1660 Ti, natomiast doliczając ofertę konkurencji w przedziale 650-1200 złotych zajdziemy już dziesięć różnych serii. Ostatnio w łapska dostałem Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2, więc postanowiłem sprawdzić jak wypada w porównaniu do pozostałych kart graficznych dostępnych we wspomnianym przedziale cenowym.

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 jest klasyczną dwu-wentylatorwą konstrukcją bez zbędnych fajerwerków.

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 - Test karty graficznej [nc1]

Układ graficzny TU116-400-A1 napędzający GeForce GTX 1660 Ti wykorzystuje 24 bloki SM (Streaming Multiprocessor) oznaczające 1536 jednostek CUDA, 48 jednostek renderujących oraz 96 jednostek teksturujących. Dedykowanych rdzeni Tensor oraz RT wspomagających ray-tracing i DLSS został jednak pozbawiony. GeForce GTX 1660 Ti otrzymał natomiast usprawnienia w obliczeniach FP16, obsługę Adaptive Shading oraz zunifikowany podsystem pamięci podręcznej (L2 podniesiono do 1536 KB). Zawierający 6.6 miliarda tranzystorów oraz mierzący 284 mm² układ graficzny TU116-400-A1 wykonano oczywiście w litografii 12 nm FinFET, podobnie jak wszystkie inne dotychczas wydane układy graficzne z serii GeForce RTX 2000 / GTX 1600.

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 - Test karty graficznej [nc2]

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 zamknięto w niewielkim pudełku, które wygląda identycznie jak opakowanie od słabszego modelu Inno3D GeForce GTX 1660 Twin X2, recenzowanego przed kilkoma miesiącami. Wewnątrz znajdziemy kartę graficzną zapakowaną w piankowe amortyzatory, kartonową otulinę oraz antystatyczną folię. Producent dorzuca również darmowe licencje VRMark i 3DMark pomocne w sprawdzeniu możliwości sprzętu. Co ciekawe, żaden z modeli widocznych na internetowej stronie Inno3D nie odpowiada testowanemu samplowi, chociaż w ofertach sklepowych można go bezproblemowo znaleźć (N166T2-06D6X-1710VA15L - zwrócicie uwagę na kolor wentylatorów). Generalnie, recenzowany Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 wygląda jak skrzyżowanie Twin X2 OC RGB i zwykłego Twin X2.

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 - Test karty graficznej [nc3]

Konstrukcja mierzy 220 milimetrów i zajmuje dwa sloty w obudowie komputera, będąc solidnie i estetycznie wykonaną. Maskownica z tworzywa sztucznego wiernie imituje metal, dodatkowo pokryta została czarną matową farbą i wygląda naprawdę apetycznie, zwłaszcza jeśli lubicie klasyczną stylistykę pozbawioną LED-ów. Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 otrzymało też pełnowymiarowy metalowy backplate usztywniający konstrukcję. Aktywnym chłodzeniem zajmuje się duet wentylatorów osiowych o średnicy 90 milimetrów, posiadających 11 specjalnie wyprofilowanych łopatek. Wszystko zamontowano na czarnej 8-warstwowej płytce drukowanej (PCB) i wymaga do działania 8-pinowej wtyczki zasilania PCI-Express.

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 - Test karty graficznej [nc4]

Inno3D GeForce GTX 1660 - Recenzja taniej wersji niereferencyjnej

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 - Test karty graficznej [nc5]

Układ graficzny jest przykryty aluminiową podstawą, która została bezpośrednio zespolona z pozostałą częścią aluminiowego radiatora, a trzy miedziane 6 mm heat-pipe'y powinny równomiernie rozprowadzać ciepło po jego powierzchni. Pamięci GDDR6 nie posiadają żadnego chłodzenia, poza nawiewem z wentylatorów, aczkolwiek biorąc pod uwagę zdawkową ilość otworów w użebrowaniu raczej niewiele świeżego powietrza złapią. Standardowo na tylnym śledziu znajdziemy 3x Display Port 1.4 oraz pojedyncze HDMI 2.0b. Dodam jeszcze, że chociaż GeForce GTX 1660 Ti sprzętowych jednostek do ray-tracingu nie posiada, obsługuje tę technologię i pozwala pograć w mniej wymagających tytułach, gdzie śledzenie promieni zaimplementowano tylko w pojedynczych efektach (np.: Call of Duty: Modern Warfare).

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 - Test karty graficznej [nc6]

Testy wydajności zostały przeprowadzone na poniższej platformie testowej, natomiast wygrzewanie Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 wykonane zostało w grach Battlefield V oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon (faktyczna częstotliwość GPU i poziom głośności pochodzi z tych tytułów). Bazowe taktowanie opisywanego modelu wynosi standardowe 1500 MHz, wzrastając pod maksymalnym obciążeniem do około 1845 MHz, czyli znacznie wyżej niż deklarowane przez NVIDIA 1770 MHz. Pamięci GDDR6 pracują ze standardową częstotliwością 12000 MHz.


Model Zdjęcie Dostarczył
Procesor Intel
Core i5-9400F
Test kart graficznych nvidia i amd Test kart graficznych nvidia i amd
Płyta główna

 
MSI Z370
Gaming Pro
Carbon AC

 
test procesorów intel i amd
Dysk SSD Samsung
850 PRO 1TB
test procesorów intel i amd
Pamięci
RAM


2x 8GB G.Skill
Trident Z
2666 CL15


 

Test kart graficznych nvidia geforce i amd radeon Test kart graficznych nvidia geforce i amd radeon
Monitor


Acer
Nitro XV3

Test kart graficznych nvidia geforce i amd radeon Test kart graficznych nvidia geforce i amd radeon
Zasilacz be quiet!
Dark Power Pro P10
1200W
Test kart graficznych nvidia geforce i amd radeon Test kart graficznych nvidia geforce i amd radeon

Pomiary wydajności zostały przeprowadzone na 64-bitowym systemie operacyjnym Windows 10. Synchronizacja pionowa była wyłączona nawet jeśli wymagało to edytowania plików konfiguracyjnych. Na wykresach dłuższy słupek oznacza średnią liczbę klatek, natomiast krótszy minimalną (99th percentile). Oznaczenia kart biorących udział w testach są dostosowane do koloru kojarzonego z marką. Modele pełniące funkcję tła mają odcienie niebieskiego. Wszystkie karty graficzne mają aktywny tryb GPU Boost tzn.: jeśli bazowe taktowanie Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gamint X2 OC wynosiło 1500 MHz, to realnie w grach wzrasta do około 1845 MHz zależnie od obciążenia (wartość Boost jest podawana w nawiasie obok taktowania bazowego).

Battlefield V - Last Tiger

1920x1080 / High / TAA / HBAO / DirectX 12

klatki na sekundę (więcej = lepiej)

 
13
26
39
52
65
78
91
104
 
Inno3D GTX 1660 Ti Gaming
1500(1845)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
94.8
 
88.0
 
 
Palit GTX 1660 SUPER GamingPro
1530(1875)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
92.4
 
87.0
 
 
Sapphire RX 5500 XT Pulse
1685(1790)/14000 MHz, 4 GB 128-bit
79.6
 
75.0
 
 
Inno3D GTX 1660 Gaming
1530(1905)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
78.3
 
74.0
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
75.8
 
71.0
 
 
MSI GTX 1650 SUPER Gaming X
1530(1845)/12000 MHz, 4 GB 128-bit
75.6
 
71.0
 
 
Sapphire RX 570 Nitro
1186(1244)/7000 MHz, 4 GB 256-bit
67.4
 
64.0
 
 
KFA2 GTX 1650 EX
1485(1830)/8000 MHz, 4 GB 128-bit
52.4
 
50.0
 
 
 
 

Kingdom Come: Deliverance - Talmberk Forest

1920x1080 / Medium / SMAA / DirectX 11

klatki na sekundę (więcej = lepiej)

 
11
22
33
44
55
66
77
88
 
Inno3D GTX 1660 Ti Gaming
1500(1845)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
85.1
 
81.0
 
 
Palit GTX 1660 SUPER GamingPro
1530(1875)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
82.5
 
79.0
 
 
Sapphire RX 5500 XT Pulse
1685(1790)/14000 MHz, 4 GB 128-bit
76.9
 
74.0
 
 
Inno3D GTX 1660 Gaming
1530(1905)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
71.3
 
69.0
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
70.5
 
68.0
 
 
MSI GTX 1650 SUPER Gaming X
1530(1845)/12000 MHz, 4 GB 128-bit
67.0
 
64.0
 
 
Sapphire RX 570 Nitro
1186(1244)/7000 MHz, 4 GB 256-bit
62.6
 
61.0
 
 
NVIDIA GTX 1060 Founders
1506(1810)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
58.6
 
56.0
 
 
KFA2 GTX 1650 EX
1485(1830)/8000 MHz, 4 GB 128-bit
49.0
 
47.0
 
 
 
 

Metro: Exodus - Taiga

1920xc1080 / Medium / AF x16 / DirectX 12

klatki na sekundę (więcej = lepiej)

 
11
22
33
44
55
66
77
88
 
Inno3D GTX 1660 Ti Gaming
1500(1845)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
77.4
 
72.0
 
 
Palit GTX 1660 SUPER GamingPro
1530(1875)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
75.0
 
69.0
 
 
Inno3D GTX 1660 Gaming
1530(1905)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
65.7
 
61.0
 
 
Sapphire RX 5500 XT Pulse
1685(1790)/14000 MHz, 4 GB 128-bit
61.2
 
57.0
 
 
MSI GTX 1650 SUPER Gaming X
1530(1845)/12000 MHz, 4 GB 128-bit
61.0
 
57.0
 
 
NVIDIA GTX 1060 Founders
1506(1810)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
58.4
 
54.0
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
57.0
 
53.0
 
 
Sapphire RX 570 Nitro
1186(1244)/7000 MHz, 4 GB 256-bit
50.4
 
47.0
 
 
KFA2 GTX 1650 EX
1485(1830)/8000 MHz, 4 GB 128-bit
43.1
 
40.0
 
 
 
 

Shadow of the Tomb Raider - Hidden City

1920x1080 / Medium / SMAA / BTAO / DirectX 12

klatki na sekundę (więcej = lepiej)

 
11
22
33
44
55
66
77
88
 
Inno3D GTX 1660 Ti Gaming
1500(1845)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
82.4
 
77.0
 
 
Palit GTX 1660 SUPER GamingPro
1530(1875)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
79.2
 
77.0
 
 
Inno3D GTX 1660 Gaming
1530(1905)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
70.0
 
68.0
 
 
MSI GTX 1650 SUPER Gaming X
1530(1845)/12000 MHz, 4 GB 128-bit
65.2
 
63.0
 
 
Sapphire RX 5500 XT Pulse
1685(1790)/14000 MHz, 4 GB 128-bit
64.0
 
62.0
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
59.8
 
58.0
 
 
NVIDIA GTX 1060 Founders
1506(1810)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
53.7
 
52.0
 
 
Sapphire RX 570 Nitro
1186(1244)/7000 MHz, 4 GB 256-bit
53.6
 
52.0
 
 
KFA2 GTX 1650 EX
1485(1830)/8000 MHz, 4 GB 128-bit
45.7
 
44.0
 
 
 
 

Witcher 3: Blood & Wine - Palace Gardens

1920x1080 / Medium / HBAO+ / AA / DirectX 11

klatki na sekundę (więcej = lepiej)

 
14
28
42
56
70
84
98
112
 
Inno3D GTX 1660 Ti Gaming
1500(1845)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
102.2
 
98.0
 
 
Palit GTX 1660 SUPER GamingPro
1530(1875)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
99.5
 
95.0
 
 
Inno3D GTX 1660 Gaming
1530(1905)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
83.9
 
79.0
 
 
MSI GTX 1650 SUPER Gaming X
1530(1845)/12000 MHz, 4 GB 128-bit
78.5
 
74.0
 
 
NVIDIA GTX 1060 Founders
1506(1810)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
76.0
 
73.0
 
 
Sapphire RX 5500 XT Pulse
1685(1790)/14000 MHz, 4 GB 128-bit
76.0
 
73.0
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
73.6
 
71.0
 
 
Sapphire RX 570 Nitro
1186(1244)/7000 MHz, 4 GB 256-bit
64.4
 
62.0
 
 
KFA2 GTX 1650 EX
1485(1830)/8000 MHz, 4 GB 128-bit
54.1
 
51.0
 
 
 
 

Wydajność Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 jest stuprocentowo zgodna z oczekiwaniami tzn. wypada odrobinę powyżej GeForce GTX 1660 SUPER, który posiada wprawdzie słabszą specyfikację techniczną, ale wyższe taktowanie układu graficznego i pamięci. Obydwa modele się kanibalizują, co doskonale widać na powyższych wykresach. W każdym razie - taka wydajność spokojnie pozwala cieszyć się wysoką płynnością w rozdzielczości 1920x1080 i ustawieniach o oczko niższych od Ultra, a nawet tych maksymalnych, jeżeli niekoniecznie musimy mieć wszędzie ponad 60 klatek na sekundę.

Temperatury - Ustawienia fabryczne

Wiedźmin 3 / Spoczynek

Stopnie Celsjusza (mniej = lepiej)

 
11
22
33
44
55
66
77
88
 
KFA2 GTX 1650 EX
1485(1830)/8000 MHz, 4 GB 128-bit
62
 
28
 
 
MSI GTX 1650 SUPER Gaming X
1530(1845)/12000 MHz, 4 GB 128-bit
62
 
47
 
 
Inno3D GTX 1660 Gaming
1530(1905)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
65
 
38
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
65
 
42
 
 
Palit GTX 1660 SUPER GamingPro
1530(1875)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
66
 
34
 
 
Sapphire RX 5500 XT Pulse
1685(1790)/14000 MHz, 4 GB 128-bit
67
 
41
 
 
Inno3D GTX 1660 Ti Gaming
1500(1845)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
68
 
38
 
 
Sapphire RX 570 Nitro
1186(1244)/7000 MHz, 4 GB 256-bit
72
 
40
 
 
 
 

Temperatury - Overclocking

Wiedźmin 3 / Spoczynek

Stopnie Celsjusza (mniej = lepiej)

 
11
22
33
44
55
66
77
88
 
KFA2 1650 EX
1685(1950)/9400 MHz, 4 GB 128-bit
64
 
28
 
 
MSI GTX 1650 SUPER Gaming X
1670(1995)/14600 MHz, 4 GB 128-bit
65
 
47
 
 
Palit GTX 1660 SUPER GamingPro
1680(2025)/16000 MHz, 6 GB 192-bit
68
 
34
 
 
Inno3D GTX 1660 Gaming
1665(2040)/9808 MHz, 6 GB 192-bit
68
 
38
 
 
Sapphire RX 5500 XT Pulse
1685(1912)/14880 MHz, 4 GB 128-bit
70
 
41
 
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1400)/8800 MHz, 8 GB 256-bit
71
 
42
 
 
Inno3D GTX 1660 Ti Gaming
1500(1845)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
72
 
38
 
 
Gigabyte GTX 1060 WF2X
1680(2025)/8708 MHz, 3 GB 192-bit
74
 
40
 
 
Sapphire RX 570 Nitro
1186(1350)/7600 MHz, 4 GB 256-bit
76
 
40
 
 
NVIDIA GTX 1060 Founders
1750(2038)/8800 MHz, 6 GB 192-bit
81
 
30
 
 
 
 

Dwu-wentylatorowy system chłodzenia zamontowany na Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2, spokojnie radzi sobie z utrzymaniem przyzwoitych temperatur. Nawet przy długotrwałym obciążeniu wskaźnik nie przekracza 68 stopni Celsjusza na ustawieniach fabrycznych, a także 72 stopni Celsjusza po podkręceniu rdzenia. W stanie spoczynku karta notuje 38 stopni Celsjusza. Wyniki w obydwu przypadkach można uznać za całkowicie satysfakcjonujące.

Głośność - Ustawienia fabryczne

Spoczynek / Pulpit

dB(A) (mniej = lepiej)

 
4
8
12
16
20
24
28
32
 
Inno3D GTX 1660 Ti Gaming
1500(1845)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
 
0.0
 
Inno3D GTX 1660 Gaming
1530(1905)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
 
0.0
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
 
0.0
 
Sapphire RX 570 Nitro
1186(1244)/7000 MHz, 4 GB 256-bit
 
0.0
 
MSI GTX 1650 SUPER Gaming X
1530(1845)/12000 MHz, 4 GB 128-bit
 
0.0
 
Sapphire RX 5500 XT Pulse
1685(1790)/14000 MHz, 4 GB 128-bit
 
0.0
 
Palit GTX 1660 SUPER GamingPro
1530(1875)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
24.5
 
NVIDIA GTX 1060 Founders
1506(1810)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
25.0
 
KFA2 GTX 1650 EX
1485(1830)/8000 MHz, 4 GB 128-bit
27.0
 
 
 

Głośność - Ustawienia fabryczne

Obciążenie / Wiedźmin 3

dB(A) (mniej = lepiej)

 
7
14
21
28
35
42
49
56
 
Sapphire RX 5500 XT Pulse
1685(1790)/14000 MHz, 4 GB 128-bit
34.0
 
KFA2 GTX 1650 EX
1485(1830)/8000 MHz, 4 GB 128-bit
37.0
 
ASUS GTX 1660 Ti Strix
1500(1935)12000 MHz, 6 GB 192-bit
38.0
 
MSI GTX 1650 SUPER Gaming X
1530(1845)/12000 MHz, 4 GB 128-bit
38.0
 
Palit GTX 1660 SUPER GamingPro
1530(1875)/14000 MHz, 6 GB 192-bit
41.0
 
NVIDIA GTX 1060 Founders
1506(1810)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
42.0
 
Inno3D GTX 1660 Gaming
1530(1905)/8008 MHz, 6 GB 192-bit
45.0
 
Inno3D GTX 1660 Ti Gaming
1500(1845)/12000 MHz, 6 GB 192-bit
46.0
 
Sapphire RX 570 Nitro
1186(1244)/7000 MHz, 4 GB 256-bit
46.5
 
XFX RX 580 GTR-S Black
1257(1340)/8000 MHz, 8 GB 256-bit
49.0
 
 
 

Ponieważ Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 posiada tryb pasywny, pracuje do osiągnięcia 50 stopni Celsjusza całkowicie bezgłośnie, a kiedy wspomniana granica zostanie przekroczona wentylatory powoli startują od 500 RPM (raz na kilkanaście prób zdarzyło się, że były słyszalne w momencie wybudzenia). System jest zresztą tak zaprogramowany, aby po spadku obciążenia i temperatury w okolice 40 stopni najpierw wyłączył jedno, a dopiero potem drugie śmigło. Niestety, podczas obciążenia Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 okazuje się stosunkowo głośną konstrukcją osiągającą prawie 2100 RPM, chociaż ręcznie można tę wartość obniżyć do około 1700 RPM przy niewielkim wzroście temperatury GPU.

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 - Test karty graficznej [1]

Urządzenie pozwoliło na całkiem niezły overclocking, bowiem finalnie wywalczyłem dodatkowe 125 MHz dla rdzenia oraz 1600 MHz dla pamięci GDDR6. Znalazło to przełożenie w wartości GPU Boost wynoszącej wówczas 2010 MHz. Oczywiście, spowodowało to również wzrost temperatury układu graficznego do 72 stopni Celsjusza oraz w konsekwencji 2350 RPM w wykonaniu systemu chłodzenia, co przekłada się bezpośrednio na pogorszenie kultury pracy.

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 jest przyzwoitą konstrukcją pozbawioną zbędnych fajerwerków, ale zbyt drogą w stosunku do oferującego identyczną wydajność GeForce GTX 1660 SUPER, chociażby tego samego producenta w postaci Inno3D GeForce GTX 1660 SUPER Twin X2.

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 jest przyzwoitą konstrukcją, pozbawioną zbędnych fajerwerków typowych dla sprzętu dedykowanego graczom, ale niestety nie pozbawioną wad. Największą oraz zasadniczo jedyną znaczącą, przynajmniej pod względem czysto technicznym, jest głośność systemu chłodzenia. Można ją wprawdzie zmniejszyć, samemu ręcznie ustawiając zakres pracy wentylatorów w MSI Afterburner, niemniej fabryczne nastawy pod obciążeniem są trochę uciążliwe. Docenić należy natomiast solidną jakość wykonania, tryb półprasywny oraz backplate. Zdecydowanie gorzej sytuacja wygląda z opłacalnością, ponieważ recenzowany produkt kosztuje ponad 1250 złotych, a GeForce GTX 1660 SUPER oferuje niemalże identyczną wydajność. Przykładowo bliźniaczego Inno3D GeForce GTX 1660 SUPER Twin X2 można znaleźć za prawie 200 złotych taniej... A skoro nie widać różnicy po co przepłacać?

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2
Cena: ~1250 zł

InnInno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2
  • Tryb pasywny do osiągnięcia 50C
  • Przyzwoity potencjał podkręcania
  • Klasyczna stylizacja i małe rozmiary
  • Dobra jakość wykonania i backplate
  • Głośny system chłodzenia
  • Cena względem GTX 1660 SUPER

Sprzęt do testów dostarczyła firma:

Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Gaming OC X2 - Test karty graficznej [nc7]

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 43

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.